یونولیت یخچال ، عامل فرونشست ۱۷۱ متری در بزرگراه شهید همت

ظهر روز گذشته و در پی وقوع آبگرفتگی در بخش غربی بزرگراه شهید همت در محدوده ناحیه ۲ منطقه ۵ پس از ورودی کوهسار در لاین کندرو ، عوامل معاونت های تخصصی عمران ،خدمات شهری ، ترافیک ، ۱۳۷ و ناحیه ۲ به سرعت در محل حاضر و نسبت به ایمن سازی و بازگشایی نهر اقدام نمودند .
تصویر یونولیت یخچال ، عامل فرونشست ۱۷۱ متری در بزرگراه شهید همت

به گزارش سایت خبری پرسون؛ بنا بر این گزارش ، در بررسی ها مشخص شد که متاسفانه به دلیل بی توجهی شهروندان و انداختن زباله های حجمی ، بالاخص یونولیت یک یخچال بزرگ در نهر ، آبگرفتگی رخ داده و باعث نشست بخشی از بزرگراه شده و اختلال در حرکت خودروها را نیز به همراه آورده است .

علی حسن دوست « شهردار ناحیه ۲ منطقه ۵ » در توضیحاتی اظهار داشت : پس از حدود ۲۴ ساعت عملیات مستمر در حالیکه با شکافتن بخشی از نهر در بزرگراه ، یونولیت یخچال خارج شده بود ، نهایتا با انجام عملیات آسفالت به متراژ ۱۷۱ متر مربع و تناژ آسفالت مصرفی در مجموع حدود ۲۷.۰۴۰ تن ، محور عصر امروز به حالت طبیعی برگشت و برای تردد خودروهای شهروندان ایمن بازگشایی شد.

او اظهار داشت که مدیریت شهری به صورت مستمر نسبت به لای روبی انهار اقدام می کند ، اما متاسفانه برخی از افراد رعایت نکرده و در انهار، مسیل ها و جوی های آب زباله می ریزند که موجب مخاطرات جدی برای دیگر شهروندان را فراهم کرده و تبعات قابل توجهی را به نگهداشت شهر تحمیل می نماید .

484949