افتتاح همزمان با هفته دولت 24 واحد مسکونی مددجویی در استان مرکزی

سرپرست بهزیستی استان مرکزی از افتتاح 24 واحد مسکونی و– 6 واحد اشتغال زایی همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.
تصویر افتتاح همزمان با هفته دولت 24 واحد مسکونی مددجویی در استان مرکزی

به گزارش سایت خبری پرسون، علی زیدوند اظهار کرد: همزمان با هفته دولت 2 مورد مسکن خود مالکی مددجویان، مرکز توانمند سازی و صیانت اجتماعی معتادین بهبود یافته و سوییت‌های تخصصی مرکز نگهداری سالمندان ابراهیم آباد در اراک افتتاح و به بهره بهرداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: به همین مناسبت همچنین 9 واحد مسکونی مددجویی در شازند، یک واحد اشتغال گلخانه و یک واحد منزل مسکونی مددجویی در محلات، یک واحد اشتغالزایی و یک واحد مسکونی در خنداب به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست بهزیستی استان مرکزی گفت: یک گروه همیار در شهر پرندک، 3 واحد اشتغال در مامونیه و 5 واحد منزل مددجویی در خرقان زرندیه نیز همزمان با هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

زیدوند افتتاح 2 واحد مسکونی مددجویی در کمیجان و 4 واحد مسکونی در دلیجان را از دیگر طرح‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت برشمرد.

وی غبارروبی و عطرافشانی مزارشهدا و شهدای مدافع حرم، کوه پیمایی کوه نورالشهدا ویژه آقایان، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان، گردهمایی بانوان شاغل در پارک بانوان اراک، تجلیل از کارکنان اورژانس اجتماعی و 1480 را از دیگر برنامه‌های هفته دولت برشمرد و گفت: در مجموع به مناسبت گرامیداشت این ایام 3 مرکز، 24 واحد مسکونی و 6 واحد اشتغال افتتاح می‌شود.

منبع: فارس

412472