پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس و مشاور

رئیس سازمان بهزیستی گفت: در دنیای پر تحول امروز سازمان بهزیستی افتخار دارد تا زمینه توسعه فعالیتهای حرفه ای و بهره مندی مردم از ظرفیت عظیم تخصصی جامعه روانشناسی را در قالب مراکز و خدمات روانشناختی فراهم کند و در سایه تعامل موثر با صاحب نظران دلسوز و متعهد و ذینفعان شریف، تلاش می‌کند تا روانشناسی به مثابه یک حرفه فضای کافی جهت نقش آفرینی در سلامت اجتماعی را در اختیار داشته باشد.
تصویر پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس و مشاور

به گزارش سایت خبری پرسون، در متن این پیام آمده است: «یاری رساندن به انسانها و کمک عالمانه به درک بهتر زندگی، توام با توانمندسازی بشر برای تولید چرخه آرامش و امید، امری بسیار مهم و موثر در شکل‌گیری جامعه‌ای سازنده و پویا است.

روانشناسان و مشاورین، وظیفه خطیر راهنمایی و همیاری و مداخلات تخصصی در کاهش دردها و مدیریت بهینه چالشهای فردی و اجتماعی و اتخاذ نگاه مسئولانه به اتفاقات و جریانات زندگی را به دوش می‌کشند و این مهم، مستلزم تجهیز خویشتن به علم و حلم و استمداد از خداوندگار هستی بخش است.

در دنیای پر تحول امروز سازمان بهزیستی افتخار دارد تا زمینه توسعه فعالیتهای حرفه‌ای و بهره مندی مردم از ظرفیت عظیم تخصصی جامعه روانشناسی را در قالب مراکز و خدمات روانشناختی فراهم کند و در سایه تعامل موثر با صاحب نظران دلسوز و متعهد و ذینفعان شریف، تلاش می‌کند تا روانشناسی به مثابه یک حرفه فضای کافی جهت نقش آفرینی در سلامت اجتماعی را در اختیار داشته باشد.

بدینوسیله روز روانشناس را بر روانشناسان و مشاورین دلسوز و صدیق کشورمان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند منان می خواهم تا توفیق مشارکت بیش از پیش شما عزیزان را در توسعه تکافل اجتماعی افزون کند».

482858