مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی:

تعاونی های برتر استان به جشنواره ملی راه یافتند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از راهیابی تعاونی های برتر استان مرکزی به بخش استانی و ملی هفدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر در کشور خبر داد.

تصویر تعاونی های برتر استان به جشنواره ملی راه یافتند

به گزارش پرسون از مرکزی ، جمشید امیدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی راهیابی تعاونی های برتر استان مرکزی به بخش استانی و ملی هفدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برترخبر داد.

امیدی افزود: فراخوان ثبت نام هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر سال جاری از ابتدای خرداد ماه آغاز شده است و ۱۲۴ تعاونی در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون ثبت نام کردند

وی اظهار داشت: از این تعداد ۱۱ تعاونی موفق به کسب امتیازات استانی شده و یک تعاونی هم امتیازات لازم برای حضور در بخش ملی رقابت های تعاونی های برتر را به دست آورد.

امیدی خاطرنشان کرد: پس از پایان ثبت نام بررسی تخصصی از ثبت نام شدگان در این جشنواره توسط کارشناسان استان و وزارت متبوع انجام شد و بازدیدهای میدانی از این شرکت‌های تعاونی صورت گرفت و برترین‌های حوزه تعاون نیز در هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر مورد تجلیل می شوند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکزی، برگزاری این جشنواره را در ۲ مرحله استانی و ملی اعلام کرد و اظهار داشت: هفدهمین جشنواره تعاون‌های برترمرکزی در هفته تعاون (از هفتم شهریور سالجاری تا ۱۳ شهریور) برگزار می‌شود.

رییس کمیته بزرگداشت هفته تعاون، گرایش های این دوره از جشنواره را دامپروری، زراعت، کشاورزی، صنایع غذایی، نساجی و پوشاک، صنعتی، معدنی، تامین نیاز تولیدکنندگان، فرش دستباف و حمل و نقل دریایی برشمرد و تصریح کرد: تامین نیاز مصرف کنندگان، مرزنشینان، اعتبار، مسکن، عمرانی، تامین نیاز صنوف توزیعی، صنایع دستی، اتحادیه توزیعی، اتحادیه خدماتی، اتحادیه تولیدی، خدماتی، زنان، بهداشتی و درمانی و خدمات آموزشی از دیگر رشته های این جشنواره است.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت : توجه به ترویج فرهنگ کار جمعی و تعاون منجر به تولید، ایجاد شغل و توسعه اقتصادی می شود که در این راستا هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر به صورت استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

امیدی افزود جشنواره تعاونی های برتر، هر ساله با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی توانمندی های بخش تعاون به جامعه، تشویق و ترغیب فعالیت های تولیدی، توزیعی و خدماتی و معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره گیری از سایر تعاونگران برگزار می‌شود.

410646