با توری های فلزی آشنا شوید

در این مقاله قصد داریم شما را با توری های فلزی پرکابرد آشنا کنیم.

تصویر با توری های فلزی آشنا شوید

به گزارش سایت خبری پرسون، توری های فلزی

چند نوع توری فلزی وجود دارد؟

در این مقاله قصد داریم شما را با توری های فلزی پرکابرد آشنا کنیم.

توری مرغی:

توری مرغی یکی از تورهای گالوانیزه بسیار مقاوم است که کاربردهای فراونی دارد. از این توری برای بخش های مختلف ساختمانی استفاده میشود. توری مرغی یکی از برترین نوع توری های فلزی میباشد. دارای روزنه های منظم دقیقی است که شکل شش ضلعی هستند. این توری یکی از برترین نوع گالوانیزه گرم است. این محصول با اینکه بنام مرغی معروف است تنها برای ساخت قفس مرغ بکار نمی رود. بلکه از آن برای ساخت سقف سوله ها، برای دیوارکشی ها، کاشی کاری و.. موارد زیادی در ساخت و ساز استفاده میشود.

در تصویر زیر نمونه یک توری مرغی را مشاهده میکنید.

توری مرغی راه ساخت

توری فرنگی:

یکی دیگر از توری های گالوانیزه درجه یک با چشمه های منظم شش ضلعی توری فرنگی است. این توری دارای مقاومت قابل توجهی می باشد. در بسیاری از پروژه های ساختمانی برای جلوگیری از سقوط مصالح ساختمانی از این توری مستحکم استفاده میشود. توری فرنگی بافتی منظم و زیبا دارد به همین دلیل می تواند یک محافظ خوب برای مکان های مختلف نیز باشد.

توری پرسی:

توری پرسی نیز یک توری گالوانیز بادوام شیک است. این توری یک بافت موج دار خاص دارد. از آن برای کاربردهای مختلف ساختمانی استفاده میشود. توری پرسی بیشتر در ساخت حفاظ پنجره و درب کاربرد دارد. گاهی اطراف زمین های ورزشی، اماکن حفاظتی نیز از این نوع توری استفاده میشود. نام دیگر این نوع توری، مشبک است.

توری حصاری:

یک توری عالی و مقاوم برای حصارکشی باغ ها و زمین های زراعی است. چشمه ها و روزنه های آن به شکل لوزی طراحی میشود. برای نصب آن به تخصص زیادی نیاز نیست. اما بهتر است از لوله های مختص خود آن برای نصب استفاده کرد.شرکت فولاد راه ساخت امیر با برند معروف راه ساخت بزرگترین تولید کننده توری حصاری در شرق کشور است. بنابراین اگر شما به توری حصاری با کیفیت عالی نیاز دارید می توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

در زیر نمونه یک توری حصاری نصب شده در اطراف یک زمین را مشاهده میکنید.

توری حصاری ارزان

توری مش جوشی یا مش:

مش جوشی یکسری میلگردها یا مفتول هایی هستند که بدون جوش در کنار یکدیگر یک شبکه را به وجود می آورند. این نوع توری نیز برای فونداسیون و قالب بندی ساختمان کاربرد زیادی دارد. توری مش جوشی با مش اصلی ترین گزینه برای نگهداری بتن ها در پی ساختمان است. این محصول به جلوگیری از ترک خوردن بتن در ساختمان کمک شایانی میکند. یکسری مصالح ساختمانی دیگر نیز به این روند کمک میکنند. پس خرید توری مش جوشی از مراکز معتبر را در برنامه ساخت و ساز خود قرار دهید.

توری گابیون یا باکس گابیون:

از توری گابیون که ظاهری شبیه توری مرغی و توری فرنگی دارد، جهت ساخت حصارهای اطراف رودخانه و سدها استفاده میشود. این توری را از سنگ ها یا شن ریزها و یا موارد مشابه پر میکنند. گابیون به کاهش صدمات ناشی از طغیان آب کمک میکنند. گابیون از روزگاران بسیار قدیم دارای محبوبیت و توجه زیادی بوده است.

399337