سخنگوی شورای اسلامی شهر اقبالیه عنوان کرد؛

۶ نفر گزینه نهایی شهرداری اقبالیه شدند+ویدیو

سخنگوی شورای اسلامی شهر اقبالیه در پایان جلسه چهارم بهمن ماه این شورا، فرایند رسیدن به نامزد نهایی شهرداری اقبالیه از میان هفده داوطلب را تشریح کرد و اسامی شش نفر نهایی تصدی این سِمت و زمان دقیق انتخاب شهردار را بیان کرد.
تصویر ۶ نفر گزینه نهایی شهرداری اقبالیه شدند+ویدیو

به گزارش سایت خبری پرسون، داوود مولایی سخنگوی شورای اسلامی شهر اقبالیه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پرسون در قزوین عنوان کرد: در مورد انتخاب شهردار به استحضار می رسانم طی چندین جلسه فشرده و مکرر در طول یک ماه و اندی، هفده نفر از کاندیداهای محترم شهرداری ارایه برنامه و گزارش نمودند.

داوود مولایی توضیح داد: در مورخه ۱۴۰۰/۱۱/۴ با توافق اعضای محترم شورای اسلامی شهر اقبالیه از میان گزینه‌های تصدی شهرداری اقبالیه با رای گیری که انجام شد با اکثریت آرا به شش نفر از این عزیزان رسیدیم. آقایان وزیری نژاد، اُسانلو، عینی فرد، سلمانی، نوروزی و فرجی به مرحله بعدی راه پیدا کردند.

مولایی در ادامه بیان کرد: مقرر شد در مورخه ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ اعضای محترم شورا از میان این شش نفر به یک نفر رای داده و فرد منتخب به عنوان شهردار شهر اقبالیه به مراجع مربوطه معرفی گردد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اقبالیه در پایان گفت: تقدیر و تشکر می کنم از همه عزیزان به خصوص مردم عزیز و فهیم شهر اقبالیه که صبر و حوصله به خرج دادند.

گفتگو از حسین رستمی

381622