برنامه‌ریزی برای توسعه خانه‌ها و کانون‌های فرهنگی باید در دستور کار قرار گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای توسعه خانه‌ها و کانون‌های فرهنگی باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: در این شرایط سخت اقتصادی مسئولان با همدلی و وفاق باید برای پیشبرد اهداف جمهوری باید تلاش کنند و وقت صف‌بندی و خط کشی نیست.
تصویر برنامه‌ریزی برای توسعه خانه‌ها و کانون‌های فرهنگی باید در دستور کار قرار گیرد

به گزارش سایت خبری پرسون، بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، عبدالرضا چراغعلی در مراسم انتصاب شهردار جدید پاکدشت اظهار داشت: پیشرفت و توسعه این شهرستان در حوزه گل و گیاه می‌تواند، منشا تحولات عمرانی بسیاری باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بیان کرد: امیدواریم با تلاش مسئولان شهری پاکدشت، شاهد جشن توسعه و امید باشیم و باید در این راه با تشکیل کمیته‌های مختلف، برنامه ریزی‌های گسترده‌ای را در این راه انجام دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری‌ها از یک سازمان خدماتی و عمرانی به نهاد فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده اند، عنوان کرد: در این راه بخش خصوصی می‌تواند کمک زیادی برای رسیدن به اهداف مختلف باشد، توجه به آسیب‌ها و موضوعات اجتماعی باید در اولویت کار‌ها قرار گیرد.

چراغعلی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای توسعه خانه‌ها و کانون‌های فرهنگی باید در دستور کار قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت اقتصادی مسئولان با همدلی و وفاق باید برای پیشبرد اهداف جمهوری باید تلاش کنند و وقت صف‌بندی و خط‌کشی نیست.

منبع: میزان

368537