امین اسدی فرماندار ملارد شد

استانداری تهران طی حکمی امین اسدی را به عنوان سرپرست فرمانداری ملارد معرفی و از زحمات جابر کریمی فرماندار سابق در مدت دو سال فعالیت تشکر کرد
تصویر امین اسدی فرماندار ملارد شد

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت الاسلام خوبانی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ملارد اظهار داشت: ملارد دارای ظرفیت‌های بسیار است و آسیب‌های مختلفی هم در این شهر وجود دارد و عملکرد خوب و درست مسئولان و خدمتگزاری صادقانه آنها موجب موفقیت در خدمت به مردم می‌شود.

وی افزود: در رفع مشکلات شهرستان و تعالی بخشی در عرصه‌های علمی، اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و رفع آسیب‌های اجتماعی و مشکلات باید به گونه‌ای عمل کرد که مردم کارکرد دولت‌ها و مسئولین را حس کنند.

تأکید بر تعهد و عمل در خدمت‌رسانی به مردم

سیدعباس جوهری معاون سیاسی استانداری تهران با اشاره به حوادث غزه و محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم کودک کش اسرائیل اظهار داشت: هر دو دقیقه این رژیم غاصب یک کودک را به شهادت می‌رساند و حامیانی مانند آمریکا دچار اعتیاد به جنگ هستند و اینگونه حوادث تاریخی سنگ محک فاصله جبهه حق و باطل هستند.

وی ضمن تکریم از زحمات کریمی افزود: در طول دوسال گذشته فرماندار ملارد تلاش‌های مجاهدانه بسیاری داشت و کارهای بزرگی به همت مسئولین دستگاه‌ها و هدایت ائمه جمعه انجام شد و بیش از 40 مسئول کشوری به این شهرستان سفر کرده و کارهای به جامانده‌ای انجام شده است.

معاون سیاسی استانداری تهران با اشاره کارنامه خدمتی سرپرست جدید ادامه داد: فعالیت‌های انجام شده اسدی مقدمه‌ای بر انجام خدمات بیشتر است و تعهد و عمل مورد تأکید در حکم اوست و مدیران هم باید این موضوع را مد نظر قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه حضور مسئولان در محلات، رسیدگی به محلات کم برخوردار، تلاش جهادی و مخلصانه، شناسایی زمینه‌های فسادزا و تعرض منافع، شایسته سالاری و رعایت کرامت انسانی از جمله موارد توجه است، با اشاره به انتخابات گفت: انتخابات مسئله مهم جمهوری اسلامی و تعیین کننده نظام است و دشمن توپخانه‌های خود را در خدشه‌دار کردن نظام آماده دارد و همه باید برای انتخابات برنامه‌ریزی داشته و امیدآفرینی را در اولویت قرار دهند و برای رسیدن به آن برنامه مدون داشته و از همه ظرفیت‌ها برای تحقق فرمایشات رهبری استفاده کنند.

جوهری ادامه داد: هندسه گفتمانی انتخابات با اجرای برنامه‌هایی مانند استفاده از ظرفیت‌ها و پیشرفت‌ها محقق خواهد شد و ملارد ظرفیت‌های بسیاری حتی در سطح کشور دارد و استفاده از این ظرفیت‌ها و توجه به جوانان تکلیفی بر این شهر است و با خدمت خالصانه برکت در امورات خواهید داشت.

با کار تیمی و گروهی پیش خواهیم رفت

امین اسدی فرماندار ملارد در ادامه ابراز داشت: در امر مهم انتخابات اهتمام کامل ورزیده و اهمیت موضوع مورد توجه است و مؤلفه‌های مورد تأکید رهبری رعایت خواهد شد.

وی ادامه داد: با فضای شهرستان ملارد آشنا هستم و مشکلات این منطقه را می‌شناسم و تفکر بسیجی، فضاهای علمی و ظرفیت‌های متعدد ارزشمندی دارد و مردم نیز انتظار خدمت دارند و با تمام توان برای رسیدن به اهداف پیش خواهیم رفت.

اسدی خاطر نشان کرد: با کار تیمی و گروهی می‌توان امورات خدمت را انجام داد و با بهره‌مندی از توانمندی‌های مردم می‌توان کارها را پیش برد و تکریم مردم در رأس قرار داده و کار خود را در این شهرستان پس از پایان این مراسم با ادای احترام به شهدا آغاز خواهیم کرد.

گفتنی است طی حکمی از سوی علیرضا فخاری استاندار تهران، امین اسدی به عنوان سرپرست فرمانداری ملارد معرفی و از زحمات جابر کریمی در دوره 2 ساله فعالیت قدردانی شد.

منبع: تسنیم

573032