فرمانده انتظامی شهرستان طارم:

کلیپ پخش شده سگ‌آزاری در طارم صحت ندارد

فرمانده انتظامی شهرستان طارم از کذب بودن کلیپ پخش شده در شبکه های اجتماعی در مورد سگ‌آزاری در طارم خبر داد.
تصویر کلیپ پخش شده سگ‌آزاری در طارم صحت ندارد

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، سرهنگ سعید محمدی، فرمانده انتظامی شهرستان طارم افزود: این موتورسوار به منظور دفن حیوان تلف شده در حال انتقال لاشه سگ به محل دیگری بود که شاهدان ماجرا این موضوع را به عنوان حیوان آزاری تلقی کرده اند.

وی اظهار داشت: در پی انتشار فیلم در شبکه های اجتماعی که تصور می شد فردی با موتورسیکلت اقدام به حیوان آزاری کرده است بلافاصله موضوع به منظور شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

محمدی تصریح کرد: ماموران انتطامی نیز با هماهنگی مقام قضایی، راکب موتورسیکلت را شناسایی کرده و در بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته و اظهارات ساکنین محل مشخص شد موضوع حیوان آزاری در کار نبوده بلکه راکب قصد داشت لاشه سگ را در محلی مناسب دفن کند.

وی افزود: راکب موتور سیکلت نیز از عموم مردم به دلیل اینکه تصور کرده اند این اقدام (حمل لاشه سگ) به منظور حیوان آزاری بوده و تشویش اذهان عمومی را موجب شده است، عذرخواهی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان طارم از عموم مردم خواست در صورت مشاهده چنین مواردی، بلافاصله موضوع را به دستگاه های مربوطه اعلام کنند تا از اقدام لازم قانونی از آن طریق صورت گیرد.

منبع: ایرنا

339071

مطالب مرتبط