نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

تیشه بر ریشه فساد در دولت جدید زده شود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی است، گفت: یکی از علل اینکه کارها خوب پیش نمی‌رود وجود فساد در دولت و بدنه آن است و باید تیشه بر ریشه فساد در دولت جدید زده شود.

تصویر تیشه بر ریشه فساد در دولت جدید زده شود

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، مصطفی طاهری اظهار کرد: در تغییر دولت‌ها فقط تغییر اشخاص نیست بلکه تغییر در رویکردها مورد توجه است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رویکرد هشت ساله حاکم بر دولت نگاه به مذاکره بود که نتیجه و چکیده آن برجام است، گفت: دولت در هشت سال گذشته سعی داشت با دیپلماسی بتواند آمریکا را راضی کند که در مورد تحریم کوتاه بیاید تا دولت بتواند کار خود را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه دولت جدید باید همه ظرفیت‌های داخلی، منطقه‌ای و کشورهای مختلف را شناسایی کرده و از آنها استفاده کند، بیان کرد: در کنار اینها باید دولت به بحث مذاکره هم بپردازد.

طاهری با اشاره به اینکه البته این مذاکره نباید به هر قیمتی و تنها روی کاغذ باشد، تاکید کرد: قرار نیست همه چیز خود را بدهیم تا یک موفقیت به دست بیاوریم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شرایط یکسان افراد موثر هستند، ادامه داد: ممکن است با شرایط یکسان موجود افراد و اشخاص متفاوت عمل کنند که این بسته به روحیه جهادی و عملکرد متفاوت آنها دارد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم دولت فعلی نمره بالا در زمینه ظرفیت شناسی در کشور داشته باشد، تصریح کرد: دولت باید با اعتماد به نفس کار کند.

طاهری با اشاره به اینکه مبارزه با فساد و تخلفات یکی از رویکردهای وعده داده شده دولت است، گفت: یکی از علل اینکه کارها خوب پیش نمی‌رود وجود فساد در دولت و بدنه آن است برای نمونه دستگیری برادر رئیس جمهور و معاون اول وی و موارد مشابه است که باید از آن جلوگیری شود تا بتوان جلوی سرازیر شدن فساد در جامعه را گرفت و فساد از ریشه خشک شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: انتصاب افراد توانمند، جهادی و پاکدست، مبارزه با فساد از خود دولت و داشتن نگاه به درون سه ویژگی اصلی دولت جدید و مطالبه مردم از آنها است.

منبع: فارس

321613

مطالب مرتبط