کسب رتبه نخست اداره کل تعاون استان همدان در جشنواره شهید رجایی

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی رتبه نخست را کسب کرد.
تصویر کسب رتبه نخست اداره کل تعاون استان همدان در جشنواره شهید رجایی

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، جشنواره شهید رجایی هر ساله با هدف ارزیابی دستگاه های اجرایی و معرفی مدیران ادارات برگزیده برگزار می شود که بر اساس آن با توجه به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در دو محور اصلی شاخص های اختصاصی و شاخص های عمومی و همچنین مولفه هایی همچون بهره وری و ارتقای فرهنگ سازمانی، توجه به حقوق شهروندی و خدمت رسانی مناسب به مردم و شفافیت و تسهیل در انجام فرایندها و خدمات ادارای، دستگاه های برگزیده انتخاب می شوند.
در همین راستا اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان به عنوان دستگاه برتر در اجرای مجموعه شاخص های عمومی و اختصاصی بین همه دستگاه های شرکت کننده در فرایند ارزیابی انتخاب و معرفی شد. براساس امتیاز کسب شده به عنوان دستگاه برگزیده در بین همه دستگاه های اجرایی استان رتبه نخست را کسب کرد.
احمد توصیفیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: در یکسال گذشته تاکنون این اداره کل با همت همه همکاران در حوزه مختلف رتبه های ممتاز و برتر کشوری و استانی را کسب کرده است.

وی ضمن قدردانی از همکاران خود در ادارات ستادی و اجرایی ادامه داد: موفقیت به دست آمده حاصل تلاش مجموعه همکاران و مرهون خدمات رسانی مناسب آنان به مردم استان است.

توصیفیان ادامه داد: این دستاوردها نتیجه کار و تلاش جمعی، همفکری، همدلی و خدمت افتخار آمیز مدیران، روسا، کارشناسان و همکاران خدوم و پرتلاش این اداره کل در سطح استان و ادارات شهرستان هاست.

مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان همدان خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) مانند همه پیشوایان معصوم در خدمت رسانی به مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه پیشقدم و الگو بوده و علاوه بر حمایت های عملی خویش از محرومان جامعه بر ضرورت خدمت رسانی به نیازمندان تأکید داشت.

توصیفیان اضافه کرد: لذا بر ماست که به عنوان مسلمان و شیعه راه امامان، معصومین و سید و سالار شهیدان را ادامه دهیم و با کار و کوشش جمعی، خدمت خالصانه، ارتقای فرهنگ سازمانی و خدمت رسانی، شفافیت و توسعه الکترونیک ضمن افزایش اعتماد عمومی و مشارکت مردم در مسیر توسعه استان و کشور ایران اسلامی گام برداریم.

گفتنی است به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی شرایط کرونا لوح سپاس این جشنواره از سوی استاندار همدان امضاء شده و توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار به احمد توصیفیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اهداء شد؛ متن لوح صادره از سوی استاندار همدان، به شرح ذیل است:


جناب آقای احمد توصیفیان
مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان

جشنواره شهید رجایی یادمانی از شایسته گزینی است که در جهت اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری و با هدف ایجاد فضای رقابتی از طریق معرفی الگوهای برتر سازمانی انجام می پذیرد. در همین راستا و با عنایت به برگزاری بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی در سال ۱۳۹۹ بدین وسیله از جنابعالی و کلیه همکاران در آن مجموعه که در پایان اجرای دور دوم برنامه اصلاح نظام اداری از طریق اجرای وظایف و ماموریت‌های محوله مجدانه تلاش به عمل آورده و به عنوان« دستگاه برتر در اجرای مجموعه شاخص های عمومی و اختصاصی بین کلیه دستگاه های شرکت کننده در فرایند ارزیابی» را کسب کرده اند قدردانی به عمل می آید.

335922