بانک DBS برای ارائه خدمات رمزارز در سنگاپور مجوز می گیرد

نهادهای نظارتی محلی، بانک DBS سنگاپور را برای ارائه خدمات ارز دیجیتال در کشور از طریق کارگزاری خود، DBS Vickers، تایید کرده اند.
تصویر بانک DBS برای ارائه خدمات رمزارز در سنگاپور مجوز می گیرد

به گزارش سایت خبری پرسون، این حرکت بدین معناست که این بانک در اصل توسط نهادهای نظارتی تأیید شده است تا خدمات رمزارزها را به مشتریانی مانند شرکت ها و مدیران دارایی ارائه دهد. مجوز از بانک مرکزی سنگاپور (MAS) تحت مقررات جدید خدمات پرداخت است.

قانون خدمات پرداخت، ارائه دهندگان خدمات پرداخت دیجیتالی را ملزم می کند تا مجوز داشته باشند.

قانون خدمات پرداخت که در سال 2019(98) در سنگاپور معرفی شد ، به ارائه دهندگان خدمات پرداخت دیجیتالی مجوز می دهد تا بتوانند در شهر-ایالت تجارت کنند. هنگامی که مجوز به طور رسمی تأیید شد، DBSV گفت که مشتریان آن می توانند مستقیماً از طریق پلتفرم صرافی خود ، DBS Digital Exchange (DDex) به خدمات توکن پرداخت دیجیتالی دسترسی داشته باشند. Eng-Kwok Seat Moey، سرپرست گروه بازارهای سرمایه در DBS، از تصمیم برای تصویب مجوز برنامه استقبال کرد و به علاقه روزافزون مشتریان خود به خدمات توکن پرداخت دیجیتال اشاره کرد. رمزارزها امسال با توجه به سرمایه گذاری بیشتر و بیشتر موسسات در این بخش، در معرض توجه عموم قرار گرفته اند.

بانک DBS خدمات رمزارز را از طریق صرافی دیجیتال DBS ارائه می دهد

هنگامی که مجوز به طور رسمی تأیید شد، بانک DBS گفت که مشتریانش می توانند مستقیماً از طریق پلتفرم صرافی خود، DBS Digital Exchange (DDex) به خدمات توکن پرداخت دیجیتالی دسترسی داشته باشند. Eng-Kwok Seat Moey، سرپرست گروه بازارهای سرمایه در DBS، از تصمیم برای تصویب مجوز برنامه استقبال کرد و به علاقه روزافزون مشتریان خود به خدمات توکن پرداخت دیجیتال اشاره کرد. “ما خوشحالیم که در شش ماه پس از راه اندازی DDEx در سال گذشته پیشرفت پایداری در اکوسیستم دارایی های دیجیتال خود داشته ایم. انگ-کووک گفت: “ما علاقه شدیدی بین مدیران دارایی ها و شرکت ها برای دسترسی به خدمات توکن پرداخت دیجیتال مشاهده کردیم.”

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع:coinnounce

332656