پذیرش رمزارز در سنگاپور در حال رشد است

براساس یک نظرسنجی جدید توسط Independent Reserve، پذیرش رمزارز در سنگاپور بیشتر شده، به ویژه در میان نسل های جوان که به دنبال استفاده از پتانسیل ثروت نسبی بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال هستند.
تصویر پذیرش رمزارز در سنگاپور در حال رشد است

به گزارش سایت خبری پرسون، نتایج IRCI نشان داد که چهل و سه درصد از پاسخ دهندگان دارای رمزارز هستند و 46 درصد قصد خرید دارایی های دیجیتال را در 12 ماه آینده دارند. دو سوم یا 66٪ پاسخ دهندگان در گروه سنی 26 تا 45 سال اظهار داشتند که صاحب رمزارز هستند.

جای تعجب نیست که 93٪ از نظرسنجی ها گفته اند که نام بیت کوین را شنیده اند. تقریباً 40٪ از پاسخ دهندگان، بیت کوین را “دارایی سرمایه گذاری” توصیف کردند و 25٪ آن را “ذخیره ارزش” یا “طلای دیجیتال” خواندند.

در میان افراد 26 تا 35 ساله، سه چهارم معتقدند رمزارزها به طور گسترده ای توسط افراد و مشاغل پذیرفته خواهد شد. این نگرش ها نشان دهنده استقبال مثبت سنگاپور از دارایی های دیجیتالی در اقشار مختلف جامعه است. همانطور که اخیراً کوین تلگراف گزارش داده است، مقامات مالی در سنگاپور تأیید کردند که آنها با همتایان فرانسوی خود در حال بررسی برنامه های مرزی ارزهای دیجیتال بانک مرکزی یا CBDC هستند.

اداره پول سنگاپور، بانک مرکزی ایالت این شهر، حتی به شهروندان جوایز نقدی پیشنهاد داده است تا ایده های ارز دیجیتال خود را ارائه دهند.

آدریان پرزلوزنی(Adrian Przelozny)، مدیرعامل Independent Reserve، سنگاپور را “قطب اصلی آسیا به دلیل زیرساخت های بازارهای مالی قوی و قانونمندی و گشودگی نسبت به فناوری های جدید” توصیف کرد.

رکس سوندی(Raks Sondhi)، مدیر عامل Independent Reserve، در یک ایمیل به Cointelegraph، مزایای سنگاپور را توضیح داد:
بسیاری از صرافی های رمزارزی و مشاغل بلاکچین به دنبال اطمینان قانونی هستند. قانون پول پرداخت سنگاپور و خدمات پرداخت یک چارچوب مجوز نظارتی و چارچوب عملیاتی را ارائه می دهد. با این کار ، سنگاپور آماده است تا اعتبار خود را به عنوان یک رهبر در فضا با برنامه های صدور مجوز از صرافی های دارایی های دیجیتال از سراسر جهان که قبلاً ارسال شده است ، گسترش دهد.

به طور کلی، سنگاپور نمره 63 در IRCI را در مقیاس 1 تا 100 کسب کرد ، در حالی که در سال 2020 برای استرالیا 47 بود.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:cointelegraph

326675