یک مسئول وزارت کار در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

ارتقا حوزه صنعت با حمایت از کارآفرینان پیشرو

وقتی صحبت از کارآفرینان پیشرو می‌شود منظور ما افرادی است که می‌خواهند یک بازار جدید را فتح کنند، محصول جدیدی را توسعه دهند و یک بستر جدیدی را در زنجیره ارزش صنعت ایجاد کنند. ما سعی کرده‌ایم که اساسی‌ترین نیازهای این کارآفرینان پیشرو را در نظر بگیریم و در تدوین این مصوبه نیز از کارآفرینان پیشرو و کارآفرینان برتر کشور در خصوص نیازها و موانع توسعه راهنمایی گرفته‌ایم.
تصویر ارتقا حوزه صنعت با حمایت از کارآفرینان پیشرو

رحیم سرهنگی مدیر کل توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با سایت خبری پرسون، در خصوص آثار کوتاه مدت و بلند مدت حمایت از کارآفرینان پیشرو گفت: اثرات کوتاه مدت آن این خواهد شد که کارآفرینانی که با وجود انجام کار جدید و ارتقا صنعت، از آن‌ها حمایت ویژه‌ای نمی‌شد، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

سرهنگی ادامه داد: آثار بلند مدت این اتفاق این است که از این پس نفرات بیش‌تری در این مسیر قدم برمی‌دارند و این مسیر را طی می‌کنند.

وی تصریح کرد: وقتی صحبت از کارآفرینان پیشرو می‌شود منظور ما افرادی است که می‌خواهند یک بازار جدید را فتح کنند، محصول جدیدی را توسعه دهند و یک بستر جدیدی را در زنجیره ارزش صنعت ایجاد کنند.

مدیر کل توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان خاطر نشان کرد: ما سعی کرده‌ایم که اساسی‌ترین نیازهای این کارآفرینان پیشرو را در نظر بگیریم و در تدوین این مصوبه نیز از کارآفرینان پیشرو و کارآفرینان برتر کشور در خصوص نیازها و موانع توسعه راهنمایی گرفته‌ایم.

330976