فرماندار کنگاور:

شوراهای شهر باید شهرداری کارآمد، متعهد و قانونمدار انتخاب کنند

فرماندار کنگاور اظهار کرد: شوراهای شهر باید شهرداری کارآمد، متعهد، قانونمدار و مردمی انتخاب کنند که در این صورت شوراهایی کارآمد خواهیم داشت.
تصویر شوراهای شهر باید شهرداری کارآمد، متعهد و قانونمدار انتخاب کنند

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، فرماندار کنگاور با بیان اینکه منتخبین شورای شهر در حال بررسی نامزدهای شهرداری کنگاور هستند، گفت: شوراهای شهر باید شهرداری کارآمد، متعهد، قانونمدار و مردمی انتخاب کنند که در این صورت شوراهایی کارآمد خواهیم داشت.

فرزاد الماسی اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر باید با روحیه جهادی و انقلابی، خود را چهار سال وقف مردم کنند و منافع عمومی مردم را به مصالح شخصی ترجیح دهند و با جلب اعتماد و افزایش رضایت عمومی مردم در راستای توسعه و آبادانی شهر گام بردارند.

وی افزود: تعامل و همکاری میان اعضای شوراهای اسلامی شهر و مردم، دوری از تفرقه افکنی و همچنین بهره‌گیری از نظرات تخصصی و کارشناسی در پیشبرد امور و تامین نیازهای مردم باید مدنظر شورای شهر باشد.

فرماندار کنگاور اظهار داشت: قانونمداری و نظارت بر عملکرد شهرداری باید سرلوحه اقدامات و فعالیت‌های شوراهای اسلامی شهر قرار گیرد و از ورود به مسائل خارج از چارچوب قانونی و مسائل شخصی در شهرداری پرهیز شود.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی موفق شهرداری را بر می‌گزیند که شاخصه‌های توانمندی بالایی را داشته باشد و در چهار سال عمر پارلمان‌های محلی هم‌راستا با راهبردهای ترسیمی با اقتدار و بهترین کیفیت کارنامه خود را مزین کند.

این مسئول با بیان اینکه شهر کنگاور طی سالهای گذشته از قطار توسعه شهری جا مانده و دیگر فرصت آزمون و خطایی وجود ندارد، گفت: شهردار آینده کنگاور باید توانمند، متعهد، مردمی، فسادستیز، انقلابی، پاک دست، جهادی و از حسن سابقه مدیریتی برخوردار باشد.

الماسی در ادامه خاطرنشان کرد: هنر اعضای شورای اسلامی شهر و روستا این است که با مدیران دستگاه‌های اجرایی تعامل سازنده داشته باشند و با اشراف حداکثری بر قوانین بتوانند کارآمد عمل کنند.

شهرستان کنگاور با بیش از ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

منبع : ایرنا

327713