احداث هتل موجب رونق ساختمان جهان‌نما می‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مشکلات اسنادی برای ساخت هتل جهان نما رفع شده است، گفت: احداث هتل موجب رونق ساختمان جهان‌نما می‌شود و ساختمان‌های جنبی را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.
تصویر احداث هتل موجب رونق ساختمان جهان‌نما می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ عباس حاج‌رسولی‌ها اظهار کرد: از دوره نخست شورای اسلامی شهر اصفهان ساختمان جهان‌نما برای مدیریت شهر و یونسکو به عنوان یک موضوع مطرح بود، به‌طوری که در دوره‌های مختلف، یونسکو شهرداری را ملزم به کوتاه کردن ارتفاع این ساختمان کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به موقعیت ارگ جهان‌نما در مرکز شهر، هتل آن این ظرفیت را دارد که به یکی از مراکز فرهنگی و توریستی کشور تبدیل شود، تصریح کرد: ارزش این پروژه به سرعت اجرای آن است، بنابراین برنده اصلی آن، سرمایه‌گذاران هستند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: ساختمان جهان‌نما چندین سال نمای مرکز شهر اصفهان و ذهن شهروندان را درگیر کرده بود و این یکی از دلایلی است که تیم سرمایه‌گذاری، اجرای پروژه هتل را به عهده گرفت.

حاج‌رسولی‌ها افزود: این پروژه به بهترین شکل ممکن در حال ساخت است و یکی از پروژه‌های کلیدی اصفهان به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه احداث هتل موجب رونق ساختمان جهان‌نما می‌شود و ساختمان‌های جنبی را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد، ادامه داد: این ساختمان برای ایجاد هتل در بهترین نقطه شهر قرار دارد و مشکلات اسنادی آن رفع شده است.

منبع: شورای شهر

636307