کمک 20 میلیارد تومانی خیرین به بخش سلامت چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: در سالجاری خیرین سلامت با مشارکت در اجرای ۶ طرح بهداشتی، درمانی ۲۰ میلیارد تومان به بخش سلامت استان کمک کردند.
تصویر کمک 20 میلیارد تومانی خیرین به بخش سلامت چهارمحال و بختیاری

به گزارش سایت خبری پرسون از چهارمحال و بختیاری، عباس قادری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: یکی از مهمترین این طرح‌ها مشارکت در ساخت کلینیک تخصصی، آموزشی و درمانی بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد از سوی خیران نیک‌اندیش حاج هیبت‎‌الله ضیایی و حجت‌الله رییسی نافچی بوده است.

وی ادامه داد: این ۲ خیر متعهد شدند تا برای احداث این کلینیک به میزان ۶ میلیارد تومان مشارکت کنند.

به گفته قادری، این کلینیک در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع زیربنا با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد احداث می‌شود که تفاهم‌نامه آن به تازگی مبادله شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دیگر طرح‌هایی که خیرین سلامت در سال جاری متعهد شده‌اند شامل چند باب پایگاه اورژانس و کلینیک بیماران خاص است.

قادری با بیان اینکه با مشارکت مجمع خیرین سلامت ۸۰ هزار مترمربع فضای فیزیکی به مراکز درمانی و بهداشتی استان اضافه شده است، اظهار داشت: همچنین ۱۰۰ هزار مترمربع زمین برای احداث فضاهای بهداشتی و درمانی از سوی مجمع به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اهداء شد.

وی از احداث ۸۰ طرح بهداشتی و درمانی در استان طی سال‌های اخیر از سوی مجمع خیرین سلامت خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل احداث خانه بهداشت، آزمایشگاه، کلینیک، خانه پزشک و مراکز درمانی روستایی و شهری بوده است.

مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری دارای ۳۳۰ عضو است. این مجمع از سال ۸۸ فعالیت خود را در استان آغاز کرد و طی ۱۲ سال گذشته در توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در استان نقش موثری ایفا کرده است.

323766