مدیر عامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس:

کمک 10 هزارو 42 میلیارد تومانی خیران تأمین سلامت استان فارس به نیازمندان

مدیر عامل مجمع خیرین تأمین سلامت استان فارس گفت: در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مجمع خیران تأمین سلامت در مدت 4 سال گذشته تا کنون 10 هزارو 42 میلیارد تومان از سوی خیران کمک شده است.
تصویر کمک 10 هزارو 42 میلیارد تومانی خیران تأمین سلامت استان فارس به نیازمندان

به گزارش سایت خبری پرسون؛ از فارس، مدیر عامل خیرین تامین سلامت استان فارس گفت: در مدت ۴ سال گذشته بیش از ۱۰ هزارو ۴۲ میلیارد تومان از سوی خیران برای کمک به نیازهای درمانی و تجهیز مراکز بهداشتی نیازمندان اهداء شده است.

علی اکبر رامجردی در آستانه هجدهمین اجلاسیه سراسری خیران تامین سلامت اظهار داشت: مهم‌ترین رویکرد مجمع خیرین تامین سلامت کمک‌های درمانی، رفاهی به ویژه احداث بیمارستان، تجهیز و اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۴۰۰ پروژه نیمه تمام در استان فارس، ۲۰۰ پروژه مربوط به حوزه سلامت در شهرستان‌ شیراز و مابقی با اولویت مناطق محروم در دیگر شهرستان‌ها شامل احداث بیمارستان، مراکز درمانی و کاهش هزینه درمانی بیماران از سوی خیران تأمین و پرداخت شده است.

این مسئول تصریح کرد: تغذیه رایگان به دانش آموزان بی‌بضاعت، مادران باردار، تجهیز و اهداء آمبولانس و نیز دیگر موارد درمانی از جمله خدمات خیران این مجمع است.

مسئول خیرین امور شهرستان‌ها در ادامه این نشست افزود: 9 آبان ماه جاری اجلاسیه سراسری مجمع خیرین تأمین سلامت با هدف تقدیر از ۱۰۹ خیر برگزیده در شیراز برگزار می شود.

حمید رضا قاسم پور بیان داشت: از تعداد شرکت کنندگان در این اجلاسیه ۵۹ نفر از شیراز، ۵۷ نفر از دیگر شهرستان ها،۲۳ نفر بانوان، ۸۶ نفر آقایان حضور دارند و نیز مسن ترین خیران شرکت کننده در این اجلاسیه عذرا توکلی با ۹۱ سال سن از رویدادهای این همایش است.

545763