کلنگ بزرگترین پروژه سرمایه گذاری شهرداری یزد به زمین زده شد

بزرگترین پروژه سرمایه گذاری شهرداری یزد با عنوان مجموعه شهرآوا با حضور شهردار و تنی چند از مدیران شهری به زمین زده شد.
تصویر کلنگ بزرگترین پروژه سرمایه گذاری شهرداری یزد به زمین زده شد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، بزرگترین پروژه سرمایه گذاری شهرداری یزد با عنوان مجموعه شهرآوا با حضور شهردار و تنی چند از مدیران شهری به زمین زده شد.

جمال الدین عزیزی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه در این پروژه ۷۹۵ واحد مسکونی، تجاری و خدماتی، با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ٥١ هزارمترمربع طی ٤ سال احداث می شود گفت:ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای بیش از ۱۵۰۰ نفر نیروی بومی از جمله ویژگی های طرح مسکونی شهر آوا است که امیدواریم بارعایت استاندارد های لازم در زمان مقرر ٤٨ ماه به اتمام برسد.

شهردار یزد تناسب این پروژه با بافت تاریخی یزد را از ویژگی های خاص آن عنوان کرد و اظهار داشت: زیر بنای این طرح ۱۸۷ هزار مترمربع بوده که ۱۴۵۰ واحد پارکینگ در آن احداث شده و١٠٣ هزار مترمربع آن سطح مفید مسکونی بوده که امکان اسکان ۲۵۰۰ تا ۳۲۰۰ نفر درآن به وجود خواهد آمد.

عزیزی تصریح کرد: ایجاد اماکن خدماتی، تجاری و ورزشی با مساحت ۱۲ هزار و ۳۵۰ متر مربع و ۲۳ هزار مترمربع فضای سبز، پارک کودک، فضای بازی عمومی، هشت طبقه اقامتی و دو طبقه پارکینگ در ارتفاع ۳۰ متر از سطح زمین از دیگر ویژگی های این پروژه محسوب می شود.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

322818