بخشدار مرکزی مهریز:

فرسودگی لوله های خط انتقال آب ۳۰ درصد آب مهریز را هدر می دهد

بخشدار مرکزی مهریز با اشاره به هدر رفت ۳۰درصد آب شهرستان در اثر فرسودگی خط انتقال آب گفت: اولویت بخشداری و دهیاران منطقه تامین آب شرب مورد نیاز مردم در روستاها بوده و بر همین اساس بازسازی فرسودگی لوله های خط انتقال آب امری اجتناب ناپذیر است.
تصویر فرسودگی لوله های خط انتقال آب ۳۰ درصد آب مهریز را هدر می دهد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، بخشدار مرکزی مهریز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به توجه دهیاری ها به موضوع زیر ساخت ها و توسعه فضاهای سبز روستاهاگفت: در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد ریال از محل بودجه دهیاری ها جهت اجرای طرح هادی، زیر سازی و بازسازی و آسفالت معابر، جدول گذاری پارک‌ها و بوستان‌ها، توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی و ساماندهی گلزارهای شهدا و آرامستان‌ها در روستاهای شهرستان هزینه شده است.

مهدی دهقان زاده در ادامه از اجرائی شدن ساخت مسکن جوانان با همکاری بنیاد مسکن در سال‌جاری خبر داد و ابراز داشت: در راستای اشتغال زایی جوانان روستایی، شوراها و دهیاری ها اقدام به انجام طرح‌های عمرانی، رفاهی، فرهنگی و ورزشی پرداختند.

وی با اشاره به هدر رفت ۳۰درصد آب شهرستان در اثر فرسودگی خط انتقال آب گفت: اولویت بخشداری و دهیاران منطقه تامین آب شرب مورد نیاز مردم در روستاها بوده و بر همین اساس بازسازی فرسودگی لوله های خط انتقال آب امری اجتناب ناپذیر است.

دهقان زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخاب روستای منشاد به عنوان روستای طرح هدف گردشگری ابراز داشت: دهیار این روستا آقای حسین دهقان منشادی به عنوان دهیار برتر در دهستان میانکوه انتخاب شده و در همین جا از زحمات ایشان تشکر می نمایم .

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

321864