برگی دیگر از دفتر عاطفه مردم ورق خورد؛

دست یاری مردم زنجان در دستان ۲۴ هزار نیازمند

صفری از شروع هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام از پانزدهم رمضان و ادامه آن تا سالروز شهادت حضرت علی (ع) خبر داد.

تصویر دست یاری مردم زنجان در دستان ۲۴ هزار نیازمند

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در کنار پویش ایران همدل، پویش ایران مهربان نیز برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین آغاز شده و در هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام ثبت نام از حامیان طرح اکرام با شعار"من هم یک حامی هستم" با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.


او با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۴ هزار خیر و حامی طرح اکرام با کمیته‌امداد استان زنجان همکاری می‌کنند، افزود: هم‌اکنون هزار و ۲۷۴ یتیم و سه هزار و ۴۷۹ فرزند محسنین از مراحم حامیان نیکوکار بهره‌مند هستند که با مشارکت حامیان میانگین سرانه دریافتی ایتام به ۹۶۰ هزار تومان و سرانه دریافتی فرزندان محسنین به ۳۱۱ هزار تومان رسیده و استان زنجان در این بخش جز استان‌های برتر کشور است.


مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: میزان دریافتی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از حامیان و خیران نیکوکار پارسال ۲۴ میلیارد و ۷۳۴ میلیون بوده که به صورت مستقیم به حساب ایتام و محسنین واریز شده است.


صفری با اشاره به آغاز هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام گفت: هم استانی‌ها برای ثبت نام در طرح اکرام ایتام می‌توانند بامراجعه به سایت ekram.emdad.ir، ارسال عدد ۱ به شماره پیامک ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا از طریق شماره‌گیری #۰۲۴*۸۸۷۷*، شماره‌گیری تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ و یا مراجعه به دفاتر کمیته‌امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان در این سنت حسنه سهیم شوند.


او گفت: در حال حاضر ۳۶ نفر از ایتام و ۲۶۴ فرزند محسنین فاقد حامی نیازمند حمایت خیران و حامیان خیراندیش هستند که امیدواریم در هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام این تعداد نیز دارای حامی شوند.


مدیرکل کمیته امداد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم برپایی سفره‌های افطاری از هم استانی‌های نیکوکار خواست تا برای سهیم شدن در اطعام نیازمندان در قالب پویش ایران همدل کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۰۴۲۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ واریزکنند تا کمیته امداد به نیابت از خیران نسبت به تهیه غذای گرم و توزیع آن با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی بین نیازمندان و ایتام اقدام کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

286194