در پس کلاب هاوس چه می گذرد

کلاب هاوس پیشینه یک ساله دارد یعنی در سال۲۰۲۰ توسط روهان ست و پاول دیوسن تأسیس شد.هردو نفر در زمینه نرم افزار فعالیت میکنند.
تصویر در پس کلاب هاوس چه می گذرد

به گزارش سایت خبری پرسون، کلاب هاوس پیشینه یک ساله دارد یعنی در سال۲۰۲۰ توسط روهان ست و پاول دیوسن تأسیس شد.هردو نفر در زمینه نرم افزار فعالیت میکنند.

باتوجه به سنگینی تبلیغات روی این پلتفرم این سوال به وجود می‌آید که هزینه طراحی و ساخت و همچنین تبلیغات به این سنگینی توسط چه کسی یا کسانی تأمین میشود.

هزینه های مربوط به این پلتفرم که حدود ۱۲میلیون دلار تخمین زده شده است توسط شرکتی به نام اندرسن هروویتز تأمین شده است که صاحبان این شرکت به ترتیب مارک اندرسن و بن هروویتز هستند.

در ادامه به بررسی اطلاعات مربوط به این دونفر پی می‌بریم که بن هروویتز با نام کامل بنجامین آبراهام هروویتز اصالتی یهودی دارد که پدر او از آن دسته از جمهوری خوان آمریکا هست که فقط موافق نابودی ایران هستند و مذاکره با ایران را از اساس رد می‌کنند.

در ادامه در مورد مارک اندرسن باید گفت خودش و اطرافیانش تفکرات به شدت ضد اسلامی دارند و این موضوع در رزومه و صفحات مجازیش ملموس هست تا حدی که توئیتر بابت ‌توئیتی که به شدت توهین آمیز و ضد دین اسلام زده بود صفحه او را از دسترس خارج میکند.

حالا سوال اینجاست که با عقبه و هویت یهودی صهیونیستی و همچنین ضد ایرانی و ضد اسلامی که این پلتفرم دارد چاره ایی برای رواج افسار گسیخته این نوع نرم افزار ها در کشور نمیشودکه هیچ تازه جایگاهی شده برای میتینگ های برخی مسئولان و هم چنین برخی کاندیدا های ریاست جمهوری.

باتوجه به این تحقیق ساده که با کمی سرچ در فضای اینترنت به راحتی به دست می آید باید وارد چنین فضایی شد یا نشد!؟

منبع: پایگاه خبری تحلیلی مجلس و مردم

285074