رئیس شورای سیاستگذاری استان ایلام:

روز 12 فروردین نقطه عطفی در تاریخ می باشد

حجت الاسلام محمد صادق پیمایی گفت: در این روز، مُهر تایید اکثریت ملت ایران به انقلاب اسلامی زده و حکومت جمهوری اسلامی با رای اکثریت قاطع مردم، تشکیل شد.

تصویر روز 12 فروردین نقطه عطفی در تاریخ می باشد

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام حجت الاسلام محمد صادق پیمایی؛ رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام شب گذشته، در آیین بزرگداشت سالروز استقرار جمهوری اسلامی در حسینیه اهل بیت (ع) شهر ایلام ابراز کرد: در روز 12 فروردین سال 58 مهم ترین ترین همه پرسی تاریخ ایران در جهت تعیین حکومت برگزار شد.

وی اضافه کرد: این روز یک نقطه عطف در تاریخ می باشد و در این روز نهضت پربرکت و شکوهمند انقلاب اسلامی به ثمره رسید.

حجت الاسلام پیمایی در ادامه با اشاره به همه پرسی تاریخی 12 فروردین سال 58، اظهار کرد: در این روز، مُهر تایید اکثریت ملت ایران به انقلاب اسلامی زده و حکومت جمهوری اسلامی با رای اکثریت قاطع مردم، تشکیل شد.

وی ادامه داد: مردم شریف ایران هر زمانی که نیاز به حضور در صحنه باشد در سایه منویات رهبر معظم انقلاب حضور خواهند داشت و گوش به فرمان ولی و رهبر خود می باشند.

رئیس شورای سیاستگذاری استان ایلام در پایان عنوان داشت: پس از چهار دهه با تمام دشمنی ها این نظام اسلامی همچنان استوار و پر قدرت تر از قبل به حرکت خود ادامه می دهد و وظیفه هر یک از ما حفاظت و پاسداری از این نظام مقدس می باشد.

نوروزی_استان ایلام

279615