اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی پایگاه ملی حسنلو نقده


نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی پایگاه ملی حسنلو نقده از محل اعتبارات در اختیار نمایندگان خبر داد و گفت: از محل مبالغ در اختیار نمایندگان حدود ۲۰ میلیارد ریال برای ساماندهی پایگاه ملی حسنلو و میدان حسنلو نقده اختصاص می‌یابد.
تصویر اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی پایگاه ملی حسنلو نقده

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، علی زنجانی در حاشیه دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی اظهارداشت : از محل مبالغ در اختیار نمایندگان حدود ۲۰ میلیارد ریال برای ساماندهی پایگاه ملی حسنلو و میدان حسنلو نقده اختصاص می‌یابد که این اعتبار با نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هزینه می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی هم در این دیدار گفت: پایگاه ملی حسنلو نقده از جمله مکان‌های تاریخی و مهم استان است که سالانه گردشگران بسیاری از این مکان بازدید می‌کنند. و در این راستا از توجه نماینده نقده و اشنویه برای توجه ویژه به میراث‌فرهنگی و تاریخی این شهرستان نهایت تقدیر و تشکر را داریم‌.

جلیل جباری با اشاره شرایط انجام سفر در ایام نوروز عنوان کرد: در ایام نوروز سفر به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع بوده اما سفر از طریق وسایل حمل و نقل عمومی و در قالب تور به شهرهای نارنجی امکان‌پذیر است.
وی تصریح کرد: در این ایام دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر حالت آماده‌باش قرار داشته و به مردم خدمات ارائه می‌دهند.
این مقام مسوول خاطرنشان کرد: عمده تمرکز فعالیت‌های تبلیغی در این ایام بر روی فضای مجازی متمرکز بوده و چندین مستند معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان مانند تاج زاگرس در ایام نوروز از صدا و سیما پخش می‌شود.
جباری گفت: باور ما این است که انجام سفرهای ایمن، هوشمند و مسئولانه باعث شیوع کرونا نمی‌شود.

انتهای پیام/

278693

مطالب مرتبط