مدیر کل ارشاد استان یزد مطرح کرد؛

خانه های هلال عاملی برای تقویت سرمایه اجتماعی

مدیر کل ارشاد استان یزد گفت: متاسفانه با کاهش سرمایه اجتماعی در جامعه هلال احمر می تواند با نقش آفرینی خود آن را تقویت کند.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، مجید جوادیان زاده در مراسم افتتاح خانه هلال رسانه یزد با اشاره به تغییر ماهیت رسانه گفت: امروز وجود شهروند خبرنگار در جامعه نشان از نقش آفرینی رسانه و خبرنگاران داشته و این قشر اثرگذار در توسعه جوامع نقش آفرین بوده و اصولا رسانه ها امکان مناسبی را برای توسعه همه جانبه جوامع فراهم آورده اند.

مدیر کل ارشاد استان یزد در ادامه با بیان اینکه هلال احمرامروزه به عنوان یکی از نهادهای کمک کننده به توسعه اجتماعی و انسانی ایفای نقش میکند اظهار داشت: متاسفانه با کاهش سرمایه اجتماعی در جامعه هلال احمر می تواند با نقش آفرینی خود آن را تقویت کند.

وی افزود: توجه به سرمایه های اجتماعی در حقیقت اعتماد به ظرفیت های اجتماعی برای توسعه بیش از پیش بوده و این مهم باید در سطوح مختلف نهادینه شود.

جوادیان‌زاده راه‌اندازی خانه هلال رسانه را آغازی مناسب برای جریان سازی تخصصی افزایش تاب آوری اجتماعی در شرایط بحران دانست و تصریح کرد: اصحاب رسانه استان یزد همیشه در خدمت پیشرفت جامعه بودند و افتتاح خانه هلال رسانه در محل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان نوید بخش رویدادهای خوب و امیدآفرین در راستای افزایش توان اجتماعی جامعه است.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

232591