رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق خبر داد؛

آزادی ۶ زندانی جرائم غیرعمد در شب یلدا توسط خانه های هلال بافق

یلدایی ماندگار همراه با نسیمی از خانه هلال مهر و مهربانی بافق با همت دهیاری و شورای اسلامی مبارکه رقم خورد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمدرضا فتاحی بافقی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق اظهار داشت : آزادی ۶ زندایی بافقی جرائم غیرعمد در شب یلدا توسط خانه های هلال مهر و مهربانی بافق ، یلدایی ماندگار توسط داوطلبین و خیرین را رقم زد .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت: با پیگیری های قضایی و همراهی دادستان و همچنین همکاری متقابل انجمن حمایت از زندانیان ، ۶ تن از زندانیان جرایم غیرعمد بافقی به آغوش خانواده بازمیگردند.

فتاحی بافقی گفت:به خواست خداوند متعال و همت خیرین ارجمند ، گشایشی صورت گرفت که این عزیزان شب یلدا را در کنار خانواده هایشان باشند.


بیشتربخوانید؛

خانه‌های هلال؛ پناهگاه امن مردم در بحران‌ها


وی تلاش خیرین در این زمینه را امری خداپسندانه و مصداق بارز بشر دوستی عنوان کرد و افزود: یکی از رسالت‌های جمعیت هلال ‌احمر، ایجاد بستری برای جلب مشارکت خیرین و ترویج فرهنگ بشردوستی است و امروز شاهد مهیا شدن این فضا در سطح جامعه هستیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق ضمن بیان اینکه طبق گفتگوی بعمل آمده چند تن دیگر از زندانیان جرایم غیرعمد نیز بزودی آزاد خواهند شد گفت: از همه مردم و خیرین درخواست می کنیم تا برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تلاش کنند.

انتهای پیام/

225181