‍ امام جمعه ازنا:

خدمت به ملت بالا ترین عبادت است

امام جمعه ازنا گفت: مدیران و مسئولان باید بصورت شبانه روزی کار کنند، خدمت به ملت بالاترین عبادت است. در ایام الله فجر مسئولان باید دو برابر روز های عادی کار کنند و در خدمت مردم باشند.

حجت الاسلام علی سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برگرفته از قیام حق طلبانه صدر اسلام است. این انقلاب چهل و دو سال افتخار برای ملت ایران بوده و هست.

وی در ادامه بیان کرد: در ایام الله فجر مسئولان باید دو برابر روز های عادی کار کنند و در خدمت مردم باشند. مدیران و مسئولان باید بصورت شبانه روزی کار کنند، ملت ایران مردمی لایق، فرهیخته با آرمان های والا هستند.

سپهوند ادامه داد: خدمت به ملت بالاترین عبادت است. انقلاب اسلامی تنها برای خدمت به ملت محروم و مستضعف بود. مدیران شهری و مسئولان استانی باید آرمان مقدس انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی اظهار داشت: مدیران در سالهای اخیر و گذشته در حق مردم کم کاری کرده اند. انتقاد هایی به مسئولان شهر دارم که درخواست و کق مردم این شهر است. انتقاد باید بجا باشد و منطقی نباید به بهانه انتقاد با آبروی مسئولی بازی بکنیم.

سپهوند تصریح کرد: اگر به عملکرد مسئولی انتقاد وجود دارد باید به صورت مستدل و با الفاظ درست و سنجیده بیان شود.

امام جمعه ازنا با اشاره به اهمیت رسانه ها گفت: اهمیت رسانه ها و خبرگزاری ها برای ما توجیه شده است و از مسایل مهمی که موجب طی شدن درست مسیر توسط مسوولان است نظارت خبرگزاری ها و رسانه ها هستند.

وی با بیان اینکه رسانه نیاز نظام است و این موضوع باید مد نظر مسئولان باشد که رسانه ها بازوی کمکی آنها هستند افزود: رسانه های شهرستان آموزه های دینی و منویات رهبری را در کنار انعکاس خدمات نظام و مسوولان دنبال کنند.

حجت الاسلام سپهوند گفت: بخشی از خدمات نظام توسط رسانه ها تثبیت می شود و اینجاست که ارزش رسانه نمود پیدا می کند.

وی اظهار داشت: رسانه مشوق مدیران دلسوز نظام و منتقد و معرف مدیران ناکارآمد باید باشد.

امام جمعه ازنا گفت: دلخوشی مردم رسانه ها هستند چون انعکاس خبر خدمات نظام موجب دلگرمی و آگاهی چند برابری جامعه می شود.

مهدی بیرانوند روژمان- استان لرستان

231691

مطالب مرتبط