امام جمعه شهرستان بروجرد:

وجود مدیران غیر متخصص روند پیشرفت بروجرد را کُند کرده است

امام جمعه شهرستان بروجرد گفت: نبود مدیر دلسوز و متخصص چند سالی است که روند پیشرفت شهرستان بروجرد را کند کرده است. 

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه و خطیب شهرستان بروجرد در جمع خبرنگاران گفت: دهه فجر دهه خدمت به مردم است. این ایام مبارک که یاد آور تلاش، مجاهدت و از خودگذشتگی شهدا و امام خمینی ( ره ) است به مسئولان امروز درس از خود گذشتگی برای ملت میدهد. انقلاب اسلامی ایران سرآغاز حق طلبی در خاورمیانه در برابر امپریالیسم بزرگ آمریکا بود.

وی اظهار داشت: برخی از مسئولین و مدیران در حق مردم کم کاری می کنند. وضعیت توزیع و قیمت گذاری روغن در لرستان و بروجرد نمونه بارز از کم کاری مدیران و مسئولین است.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: نبود مدیر دلسوز و متخصص چند سالی است که روند پیشرفت شهرستان بروجرد و استان لرستان را کند کرده است و گویا آقایان مرکز نشین فکری به حال لرستان ندارند و این استان شهید پرور و تاریخی را فراموش کرده اند.

وی ادامه داد: بیشترین مهاجرت کاری را لرستان دارد چرا که مدیران استانی، شهری و کشوری این دیار پهلوان پرور را از یاد برده اند و در تقسیمات بودجه ای حق را پایمال می کنند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: پروژه فرودگاه و بندر خشک اقتصادی بروجرد به افسانه ها پیوسته و تنها روی کاغذ و در فضای مجازی در مورد آن بحث می کنند. این موضوع از کم کاری و بی توجهی مدیران قبلی و حال شهرستان است.

وی با اشاره به موضوع نیروگاه ۵۰۰۰ مگاواتی گفت: مردم را بازی ندهید و در دنیای مجازی برای خود محبوبیت کسب نکنید چراکه حق احداث نیروگاه ۵۰۰۰ مگاواتی بروجرد را به ملایر اعطا کردند و شما دست روی دست گذاشته اید.

حسینی افزود: پروژه های کلان شهرستان بروجرد از کمبود بودجه روی زمین مانده اند. که نمونه بارز آن ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری و راه آهن خیالی بروجرد است.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: بروجرد پتانسیل عظیمی در تولید میوه، صنایع دستی، ورشو، طبیعت و گردشگری دارد اما مدیران غیر متخصص این شهر از این پتانسیل جهت رفع بیکاری و راه اندازی صنعت بروجرد بهره نمی برند و دائم خود را درگیر جناح بازی کرده اند.

حجت اسلام حسینی اظهار کرد: کم کاری بعضی از مدیران مسئول چیزی جز ظلم در حق بروجرد و مردم فرهیخته این شهر نیست.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم برجامعه گفت: با نزدیک شدن به ایام عید و پایان سال از مسئولان انتظار داریم با نظارت بیشتر بر قیمتها و کنترل بازار از هرگونه سواستفاده و گرانفروشی جلوگیری نمایند.

خطیب جمعه شهرستان بروجرد تصریح کرد: کنترل گرانی کالا های اساسی در شرایط حال مهم ترین اصل زندگی مردم شده است.

آقایان مسئول قدری بفکر جیب مردم باشید. پدران بسیاری از گرانی و بیکاری شرمنده زن و بچه هایشان هستند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به شرایط کرونایی و تهیه واکسن گفت: مردم کم کم شرایط بحرانی کرونا را از یاد می برند. کم توجهی مردم به شرایط کرونایی و کم کاری مسئولین در تهیه واکسن این بیماری مخوف شرایط را سخت تر کرده است .

حسینی در پایان بیان کرد: مرگ انسانها در این روزها گویا برای وزارت بهداشت تنها یک عدد است چرا که توجهی به تهیه واکسن نداشت و دیر اقدام نمود.

مهدی بیرانوند روژمان- استان لرستان

231616