عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

خودکفایی ایران در صنعت هوافضا

ابوالفضل ابوترابی، گفت: بعداز انقلاب در تمام مسابقات علمی ، فیزیک و نجوم، جزو ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم.دستاوردهای بزرگی را در صنعت هوافضا و ماهواره کسب نمودیم.

ابوالفضل ابوترابی " نماینده مردم نجف آباد در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی" در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سایت خبری پرسون در تبیین فراگیری استکبار ستیزی، اظهارکرد: امروزه ما در تراز اول ابر قدرت ها قرار گرفته ایم؛ این موضوع را در بحث ایدئولوژیک، معامله با آمریکا، حمله به عین الاسد و فرو نشاندن ابرقدرتی چون آمریکا شاهد هستیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: در این عصر، کشورها زمانی که جرات و جسارت مارا در مقابل امریکا مشاهده کردند، پی بردند که امریکا، قدرتی پوچ است. کشورهای جهان از ایران، الگوبرداری کردند و در برابر آمریکا ایستادگی نشان می دهند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بیان کرد: ونزوئلا کشوری، متصل به امریکا بوده، سوریه با وجود داشتن شرایط سخت، نیجریه و بسیاری دیگر از دولت ها؛ شاهد هستیم که زمانی که روز قدس می شود، راهپیمایی های عظیمی را بر علیه کشور آمریکا به راه می اندازند.

نماینده مردم نجف آباد در تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: امروز، ایران به دستاورد نیروهای مسلح و توان نظامی تجهیز شده است. کشتی های خود را به دنیا می فرستیم و این در حالی است که دولتی حق تجاوز به آن را نداشته و اگر این اقدام را انجام داد،قاطعانه در برابر متجاوز، ایستادگی خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: در بحث صادرات در زمینه دارو و بنزین، خودکفا شده ایم. تا قبل از انقلاب، بسیاری از پزشکان هندی و پاکستانی بودند؛ امروز شاهد هستیم که جوانان ما، پزشکان متخصص شده اند که حتی از کشورهای دنیا برای درمان به ایران می آیند.

ابوترابی در خصوص اینکه ۹۷ درصد از داروها را تولید و به سایر کشورها صادر می کنیم، اشاره کرد: با ورود و شیوع بیماری کرونا، تهدید را به فرصت تبدیل نمودیم و در زمینه تولید ماسک و کیت تشخیص به خودکفایی رسیدیم. وارد مرحله تولید واکسن کرونا گشته ایم.

این نماینده مجلس ، افزود: بعد از انقلاب در تمام مسابقات علمی، فیزیک و نجوم، جزو ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم. دستاوردهای بزرگی را در صنعت هوافضا و ماهواره کسب نمودیم.

وی از انتقام سخت خبر داد و گفت: ترامپ همواره بایستی در حال استرس باشد. ۴۸ نفر از افرادی که در ترور شهید سلیمانی نقش داشتند، شناسایی شدند. انتقام سخت در زمان و مکان مناسب اتفاق خواهد افتاد.

گفتگو از سارا پیرانه

230784