عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با پرسون؛

روزگار سراسر با استرس ترامپ/ ضعف آمریکا

محمد وحدتی، بیان کرد: شاهد هستیم که ترامپ به روزگاری افتاده که زندگی سراسر با استرس و نگرانی را تجربه می کند؛ زیرا انسانی را برخلاف قوانین و تفکرات انسانی به شهادت رساند.

محمد وحدتی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون و در تبیین فراگیر شدن استکبار جهانی، اظهارکرد: امریکا آنطور که خود را به دنیا القا کرده، نمی باشد و چیزی جز یک قدرت پوشالی نیست.

نماینده مردم بستان آباد در دوره دهم مجلس شورای اسلامی در تبیین اینکه امریکا طوری عمل نموده که کشورها اینگونه تفکر نمایند که هر اقدامی که او انجام می دهد درست است، ادامه داد: با پیدایش انقلاب اسلامی، چهره واقعی و قدرت ضعیف امریکا، برای همگان آشکار گشت.

این نماینده مجلس توضیح داد: با رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری و به برکت خون پاک شهدا، معین گردید که امریکا کشوری پوشالی و دروغین است.

وی اشاره کرد: امروزه شاهد هستیم که امریکا با وجود تولید واکسن کرونا و تزریق آن به افراد جامعه خود، جان بسیاری از افراد گرفته می شود. در مسائل علمی با عقب ماندگی روبرو هستند.

وحدتی در خصوص اینکه انتقام سخت به چه صورت و چه زمان اتفاق خواهد افتاد، بیان کرد: شاهد هستیم که ترامپ به روزگاری افتاده که زندگی سراسر با استرس و نگرانی را تجربه می کند؛ زیرا انسانی را برخلاف قوانین و تفکرات انسانی به شهادت رساند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: انتقام سخت در انتظار ترامپ و همدستان او خواهد بود و در زمان و مکان مناسب گرفته خواهدشد.

این نماینده مجلس در پایان اشاره کرد: انتخابات ۱۴۰۰ را درپیش داریم که سرنوشت کشور رقم خواهد خورد. مردم با تمام قوا پای صندوق های رای حاضر شوند.

گفتگو از ساراپیرانه

230583