مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی خاتم اردکان:

حضور والیبالیست های خاتم اردکان در زمین بازی با لباس مزین به شهدا

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی خاتم اردکان گفت: لباس بازیکنان تیم والیبال خاتم اردکان به تصاویر سرداران شهید این شهرستان مزین شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، علیرضا جدیدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آرامش، پیشرفت علمی، تسحیلاتی ، زیر ساخت‌ها، اقتدار و آرامش امروز در کشور عزیزمان را مدیون رشادت‌ها و خون لاله‌های پرپر هستیم، اظهار کرد: امروز همه ما باید جوانان و نوجوانان را بیشتر با ابداعات و ایده های به روز با نام شهدا آشنا کنیم و از این طریق راهشان را ادامه داده و یادشان را زنده نگه داریم.

وی با اشاره به اینکه در راستای برگزاری دومین کنکره ملی بزرگداشت ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعم یزد اقدامات خوبی در زمینه ورزش و جوانان انجام شده است، افزود: تیم والیبال خاتم اردکان هفته گذشته با لباس مزین به تصویر سرداران و شهدای شاخص این شهرستان به مصاف شهرداری ورامین رفت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی خاتم اردکان گفت: نمایش تصاویر شهدا می‌تواند در جایگاه ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت برای ورزشکاران وطن و شناسایی شهدا برای نسل امروز انقلاب نقش قابل تأملی را در ذهن جوانان به ثبت رساند.

جدیدی همچنین گفت: تیم والیبال خاتم اردکان در دیدار با تیم شهرداری ورامین بازی را سه بر دو واگذار کرد و با کسب یک امتیاز از این بازی ۱۹ امتیازی شد و اکنون در رده یازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد.

لازم به ذکر است، اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعم یزد اسفند ماه امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

انتهای پیام/

230595

مطالب مرتبط