امدادرسانی به 5 مصدوم تصادف دو دستگاه تریلی و مینی بوس در محور نائین به اردکان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از تصادف دو دستگاه تریلی و مینی بوس در محور نایین به اردکان و مصدوم شدن 5 نفر از سرنشینان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسوناز یزد، جواد کمال آبادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان اظهار داشت : این حادثه در 500 کیلومتری پایگاه امداد و نجات امامزاده سیدنورالدین احمد محور (نایین به اردکان)به وقوع پیوست که پس از اعلام به مرکز هلال‌احمر، نیروهای پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر اردکان (مستقر در پایگاه امام زاده سید نورالدین احمد )با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان با بیان اینکه در این حادثه راننده تریلی مصدوم و نیاز به رساهاسازی داشت ،گفت : با اعلام این حادثه از سوی عوامل اورژانس و نیاز به رهاسازی مصدوم ، پس از امدادرسانی و رهاسازی مصدوم با ست نجات توسط نجاتگران هلال احمر ، بوسیله آمبولانس اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.


بیشتر بخوانید؛

تصادف دو تریلی در محور تفت به شیراز



کمال آبادی با بیان اینکه در این حادثه 5 نفر مصدوم و به مرکز درمانی منتقل شدند، عنوان کرد : یکی از مصدومین مینی بوس نیز پس از اقدامات اولیه درمانی با آمبولانس هلال احمر به بیمارستان شهیدضیایی اردکان منتقل شد.
این مقام مسئول ضمن تاکید بر رعایت جوانب احتیاط در امر رانندگی، از عموم مردم خواست که به محض مواجه با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس با شماره ۱۱۲ مطلع سازند.

انتهای پیام/

225716