شهردار صالحیه مطرح کرد:

شهرداری صالحیه رزمایش کمک مومنانه در حوزه بهداشت و سلامت را اجرا می کند

محمد آگاهی مند شهردار صالحیه در این خصوص گفت : اقشار نیازمند در مجموعه درمانی مجهز و از سوی پزشکان متخصص ویزیت رایگان خواهند شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از بهارستان، آگاهی مند با بیانِ دغدغه مدیریت شهری و مجموعه شورای اسلامی بمنظور اجرای طرح های کمک بخش به اقشار بی سرپرست و نیازمند گفت: اجرای چهار رزمایش بزرگ در حوزه معیشت برای گروه های بی بضاعت شهر صالحیه طی اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، تجربه بزرگی است که با تدابیر عالی مقام معظم رهبری رضایت عموم مردم‌ را جلب کرده است.

شهردار صالحیه در گفتگو با اصحاب رسانه از اجرای پنجمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در زمینه بهداشت و سلامت پرده برداشت و افزود: این طرح ابتکاری از ناحیه مدیریت شهری و شورای اسلامی است که به سبب آن گروه های مددجو و نیازمند به درمان توسط پزشکان متخصص و فوق متخصص در مجموعه درمانی بسیار مجهز ویزیت خواهند شد.


بیشتر بخوانید؛

اجرای چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در صالحیه


آگاهی مند دامنه وسیع این طرح با پوشش علوم مختلف درمانی را از ویژگی های مهم پنجمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه توصیف کرد و افزود: هماهنگی و برنامه ریزی بمنظور بکارگیری پزشکان متعدد در حوزه های مختلف نظیر بیماری های عفونی، ریوی، ارتوپدی، داخلی، چشم پزشکی، گوش، حلق و بینی و موارد از این دست به جز دندانپزشکی اتخاد شده است و بزودی از جزییات آن رونمایی خواهد شد.

مهدیزاده_ استان تهران

227937