شهردار صالحیه عنوان کرد:

صالحیه کانون رویداد های مذهبی و فرهنگی

آگاهی مند شهردار صالحیه از روند مثبت ساخت نخستین دارالقران شهرستان بهارستان خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از بهارستان، آگاهی مند با بیان اینکه دلیل افتتاح اولین دارالقرآن شهرداری صالحیه در این منطقه، شرایط و ظرفیت بسیار بالای این منطقه بود افزود: این منطقه از جمله مناطق پیشتاز در حفظ ارزش های دینی و انقلابی است که سابقه حضور بزرگان زیادی را در خود دارد.

وی افزود: قرار است این مکان ها هماهنگ کننده اقدامات قرآنی در شهرستان باشند و وظیفه آن ها پرورش نیروهای قرآنی و ترویج سبک زندگی اسلامی خواهد بود.

باتوجه به تدابیر مدیریت شهری صالحیه مبنی بر راه اندازی نخستین خانه قرآنی شهرستان بهارستان و تاکید بر ایجاد تسریع در روند احداثِ آن، تلاش های امور اجراییِ این مکان فرهنگی و مذهبی دوچندان شده است.

این پروژه که قرار است در کمتر از ۳ماه دیگر مورد افتتاح و بهره برداری قرار بگیرد، در زمینی به مساحت ۳۵۰ متر و در مجاورت پارک ولایت واقع شده، نقطه ثقل مطلوبی جهت رفع دغدغهمندی والدین در زمینه تربیت دینی و اسلامی اقشار جوان و نوجوان در سطح شهرستان بهارستان بشمار می آید.


بیشتر بخوانید؛

توقف ساخت دارالقرآن شهرک اکباتان از امروز


اشاعه علوم ناب اسلامی و ترویج مذهب برحقِّ تشیع از عمده دلایل احداث این پروژه است. که بنا به گفته آگاهی مند شهردارصالحیه؛ به کانون اصلی برپایی رویدادهای مهم دینی برای فعالان قرآنی در بهارستان مبدّل می شود.

محمدمهدیزاده_ استان تهران

224281

مطالب مرتبط