مدیر حوزه علمیه کردستان در گفتگو با پرسون خبر داد:

برگزاری اولین دوره تخصصی «حکومت اسلامی و ولایت فقیه» در کردستان

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: مرکز مدیریت حوزه علمیه استان کردستان با همکاری دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری و دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه اقدام به برگزاری اولین دوره تخصصی «حکومت اسلامی و ولایت فقیه» نموده است.

کردستان ـ حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر، مدیر حوزه علمیه استان کردستان در گفتگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: یکی از مباحث مهم و حیاتی نظام اسلامی، موضوع «ولایت فقیه» می باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: لذا در عصر کنونی که فضای مجازی و رسانه ها دنیا را به یک دهکده جهانی تبدیل کرده اند این امر می تواند هم برای ما یک فرصت باشد و هم یک تهدید، بنابراین نخبگان، اندیشمندان و حوزویان اسلامی باید از این امر به عنوان یک فرصت بهره ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مرکز مدیریت حوزه علمیه استان کردستان با همکاری دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری و دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه اقدام به برگزاری اولین دوره تخصصی «حکومت اسلامی و ولایت فقیه» نموده است.


بیشتر بخوانید؛

مخالفت نمایندگان با شرط آشکار کردن اعتقاد به ولایت فقیه


مدیر حوزه علمیه استان کردستان بیان کرد: این دوره تخصصی در دو روز برگزار می شود و ان شاء الله پنجشنبه و جمعه هفته جاری این دوره ها با حضور طلاب و روحانیون این استان برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه این دوره ها راس ساعت 8 صبح روزهای تعیین شده برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این دوره 2 روزه در مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان بیجار برگزار می گردد.

عباسعلی ـ استان کردستان

227863