فرماندار شهرستان ازنا:

سو مدیریت نباشد بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد

فرماندار شهرستان ازنا گفت: مدیریت غیر حرفه ای سیستم اداری را با اختلال مواجه کرده است. اگر سو مدیریت نباشد بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

حشمت بهمنی فرماندار ازنا در گفتگو با خبرنگار پرسون، گفت: مدیریت غیر حرفه ای سیستم اداری را با اختلال مواجه کرده است. هنر مدیریت این است که در مواقع سختی و کمبود اعتبارات و امکانات بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم. اگر سو مدیریت نباشد بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد. این موضوع ساده نیست چراکه کارمندان را نیز وارد این بحران می کند که این بحران سیستم اداری را با مشکلات بسیاری روبرو می کند.

وی در ادامه گفت: بسیاری از پروژه ها و کارهای عمرانی به تحریم ها ربطی ندارد و اگر در انجام و اجرای پروژه ها ایراد و مشکلی مشاهده کنیم خود باید این مشکل را رفع کنیم.

فرماندار ازنا افزود: انتظارم این است که مجموعه اداری شهرستان ازنا در کنار هم بطور منسجم در رفع مشکلات کمک کرده و از فرافکنی خودداری کنیم زیرا همه ما کارگزاران و نمایندگان کشور برای خدمت به نظام اسلامی هستیم.

وی تصریح کرد: درب ادارات کم کار قفل می شود زیرا لرستات رسانی به مردم توقف ناپذیر است و انتظارم این است اکنون که کشور با هجمه دشمنان مواجهه شده است، آسایش خاطر مردم را فراهم کنیم.

فرماندار ازنا گفت: ادارات خدمات رسان باید پیش بینی کلیه موارد بحرانی را از قبل انجام داده و نسبت به تدوین برنامه جامع مدیریت در مقابله با حوادث اقدام‌کنند.

مهدی بیرانوند روژمان استان لرستان

226782