معاون استاندار کردستان خبر داد:

توزیع 40 هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب پذیر کردستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: در دو مرحله بیش از 40 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است و در مرحله بعدی که در آینده نزدیک انجام می گیرد، در حدود 10 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان کردستان توزیع می شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، خالد جعفری؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان امروز در جلسه بررسی اقدامات انجام شده در خصوص فعالیت های آتی طرح اکرام ایتام «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» که به صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران سطح استان برگزار شد، عنوان کرد: در این شرایط اقتصادی نباید نهادهای حمایتی همانند کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی را تنها بگذاریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان ادامه داد: بنابراین با اجرای طرح «هر کارمند حامی یک فرزند معنوی» می توانیم کمک بسیاری از اقشار آسیب پذیر در استان کردستان داشته باشیم.


بیشتر بخوانید؛

توزیع ۳۵۰ بسته کمک معیشتی و هزار کارت هدیه 3 میلیون ریالی در بهاباد

پرداخت بسته معیشتی به مردم در ۴ ماه آخر سال اجرا می شود


خالدی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: باید اذعان کرد که در اجرای این طرح مهم اطلاع رسانی ناکافی و حتی نبود اطلاع رسانی در این امر خداپسندانه جایگاه استان کردستان را در مکان های پایین نگه داشته است که این موضوع به هیچ وجه زیبنده مردم فهیم و نوع دوست کردستان نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: بنابراین باید از اصناف، بازاریان و خیرین این استان برای حضور در این طرح عام المنفعه و خیرخواهانه دعوت کنیم، لذا برای این مهم باید اطلاع رسانی لازم انجام شود.

خالی در ادامه سخنان خود به گزارشی از برنامه های اجرا شده در حوزه کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه اشاره کرد و بیان داشت: در این مدت در دو مرحله بیش از 40 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شده است و در مرحله بعدی که در آینده نزدیک انجام می گیرد، در حدود 10 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان کردستان توزیع می شود.

شفیعی ـ استان کردستان

224760