افتتاح تقاطع غیر هم‌ سطح شهیدان یغمور در فارس

تقاطع غیر هم ‌سطح شهیدان یغمور با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال در تقاطع بلوار شهید باهنر و کمربندی شیراز افتتاح شد.

فارس - پرسون؛ شنبه ۳ آبان استاندار فارس در آیین افتتاح تقاطع غیر هم سطح شهیدان یغمور با بیان این‌که دولت بخش زیادی از تعهدات خود در کمربندی شیراز را انجام داده است، افزود: انسان‌محوری به معنای توجه هم‌زمان به همه‌ نیازهای شهر است.

عنایت اله رحیمی خاطر نشان کرد: اجرای چنین پروژه‌هایی نشان از همدلی مسئولان و هماهنگی عمیق بین سازمانی در راستای پیشرفت شهر و توجه به شهروندان است.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: انسان محوری به معنای این است که شهر را به عنوان یک سیستم و موجود زنده در نظر بگیریم و در این دیدگاه همه نیازهای یک شهر از جمله خیابان‌ها، تقاطع‌ها، فضای سبز، امور فرهنگی و... را در کنار هم ببینیم.
وی گفت: بی شک توجه یک جانبه به پیشرفت بعضی نیازها و رها کردن سایر آنها مشکلات زیادی در پی دارد؛ بنابراین مدیریت شهری مبتنی بر علم، به همه وجوه توسعه شهری توجه می‌کند.
استاندار فارس با اشاره به آشنایی خود با مشکلات کمربندی شیراز و شهرک‌های منتهی به آن اظهار کرد: در یک دهه گذشته دولت میلیاردها تومان اعتبار به رفع مشکلات کمربندی شیراز اختصاص داده است و سه تقاطع عدالت، وحدت و خلیج فارس طی سال های ۸۸ تا ۹۵ با اعتبارات دولتی و تملک های صورت گرفته از سوی شهرداری احداث شده است.

وی همچنین به کلنگ زنی تقاطع مهدی آباد با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در سال جاری اشاره کرد و گفت: این تقاطع از جمله تعهدات راه و شهرسازی در کمربندی شیراز است که امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز در اسرع وقت به نتیجه برسد.

شایان ذکر است در این آیین، فرماندار، شهردار و تعدادی از مسئولین استانی حضور داشتند.

نوا نیکو _ استان فارس

208772

مطالب مرتبط