افتتاح اولین فروشگاه فرانچایزی شهروند در رودهن

مدیرعامل شرکت شهروند از شروع به کار اولین فروشگاه فرانچایزی شهروند و شناسایی املاک مناسب برای راه‌اندازی فروشگاه‌های جدید خبر داد.
تصویر افتتاح اولین فروشگاه فرانچایزی شهروند در رودهن

به گزارش سایت خبری پرسون، داود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند اظهار کرد: در راستای توسعه هایپری و فرانچایزی فروشگاه‌های شهروند از تمامی صاحبان ملک، مشاورین املاک و شهروندان دعوت می‌شود اماکنی که برای راه‌اندازی فروشگاه های جدید شهروند گزینه مناسبی هستند معرفی تا در صورت عقد قرارداد، جایزه ارزنده‌ای دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت شهروند با بیان اینکه در نیمه دوم سال ۱۴۰۱، هشت فروشگاه جدید و در سال گذشته نیز ۱۲ فروشگاه دیگر به بهره‌برداری رسید، افزود: امروز شاهد شروع به کار اولین شعبه فرانچایزی شهروند در رودهن هستیم.

داود قربانیان با اشاره به شکل‌گیری معاونت توسعه فروشگاهی شرکت شهروند و تمرکز بر توسعه فیزیکی در سال گذشته ادامه داد: در این مدت با بازنگری و کوتاه‌کردن فرآیندهای انعقاد قرارداد سعی کردیم تا زمینه‌های مشارکت با صاحبان ملک را افزایش داده و با سهولت بیشتری شعب جدید را راه‌اندازی کنیم، شروع به کار اولین شعبه فرانچایزی شهروند ماحصل این اقدامات و شروع خوبی برای توسعه فرانچایزی و هایپری این مجموعه است.

وی درخصوص شرایط اخذ نمایندگی فروشگاه های شهروند گفت: تأمین ملک و نیروی انسانی برعهده فرانچایزگیرنده است و با استفاده از برند شهروند، تأمین و عرضه کالا و نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی به مشتریان شعبه‌های جدید صورت می‌گیرد.

به گفته قربانیان متقاضیان جهت شرکت در فراخوان معرفی ملک می‌توانند از طریق بخش مشارکت در سایت شهروند به آدرس shahrvand.ir و یا با شماره‌ 23621579 پیشنهادات خود را با معاونت توسعه فروشگاهی شرکت شهروند به صورت مستقیم مطرح کنند.

منبع: شهروند

668501