رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز اعلام کرد:

تجهیز یک پل به حس‌گرهای هوشمند در شیراز تا پایان امسال

رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز گفت: مطالعات امکان‌سنجی توسعه نرم‌افزار، به‌منظور ارتباط به‌هنگام با تجهیزات هوشمند قابل نصب روی پل‌ها انجام شده و تا پایان سال دست کم یک پل برای ثبت ترددهای غیرمجاز وزنی، لرزه‌نگاری و دیگر خدمات هوشمند به حس‌گرهای هوشمند مجهز خواهد شد.

فارس - پرسون؛ لیلا دودمان شنبه 3 آبان در حاشیه‌ی جلسه کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز با تأکید بر ضرورت هوشمندسازی پل‌های این کلانشهر و با اشاره به انجام مطالعات امکان‌سنجی توسعه نرم افزار، از اجرایی شدن هوشمندسازی پل‌های این شهر با هدف ثبت و نظارت بر ترددها، خبر داد.

وی به ضرورت بررسی بانک اطلاعات فنی و ارزیابی هوشمند پل‌های شهر شیراز هم اشاره و اضافه کرد: رسیدگی به این موضوع بر عهده معاونت فنی و عمرانی شهرداری خواهد بود و در همین راستا ضروری است گزارش ماهانه از روند خودکارسازی نرم‌افزاری وضعیت کیفی پل‌های سطح شهر ارائه شود.

دودمان با بیان اینکه پیشرفت پروژه فیبرنوری از دیگر موارد مطرح شده در جلسه این کمیسیون بود، گفت: براساس گزارش ارائه شده از سوی شهرداری، کارگزاری ۱۴۴ متر داکت در طول مسیر پروژه، در دست اقدام است.

عضو شورای شیراز، پیشرفت پروژه هوشمندسازی مراکز تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی را از دیگر موارد مطرح شده در جلسه این کمیسیون ذکر و اضافه کرد: سازمان میادین و ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی موظف است ظرف مدت یک هفته پروژه نصب دوربین‌های پلاک‌خوان را کامل کند.

دودمان خاطرنشان کرد که اعضای کمیسیون هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز هفته آتی بازدیدی از میدان میوه و تره‌بار شیراز با هدف برسی اقدامات انجام شده در خصوص هوشمندسازی، انجام خواهند داد.

نوا نیکو_استان فارس

208767