آشپزی

حلوای بیسکوییتی یکی از انواع گوناگون حلواست که بسیار لطیف و خوشمزه است که برای تهیه آن به جای آرد از بیسکوییت پودر شده استفاده می‌شود.
میان وعده های رژیمی و سالم نقش مهمی در کاهش وزن و لاغری دارند. مطالعات نشان داده است که مصرف میان وعده می تواند باعث کاهش مصرف کالری در طول روز شود و از پرخوری افراد جلوگیری کند.
زولبیا ماه رمضان با بامیه در ماه رمضان جزو شیرینی های خوشمزه ای است که از شیرینی های اصیل ایران است. زولبیا و بامیه در سفره های افطار همیشه موجود است و یکی از خوراکی های خوشمزه ای است که بیشتر در ماه رمضان استفاده می شود.
شیرینی‌های سنتی نوروز، شناسنامه و هویت فرهنگی هر استان است که با گذشت زمان برخی از آن‌ها منقرض، برخی دیگر به عنوان میراث ناملموس ثبت ملی شده و برخی هم به خارج از کشور صادر می‌شود.
طرز تهیه خوشمزه‌ترین غذای چهارشنبه سوری را اگر نمی دانید کافی است با ما در این مطلب همراه شوید.
امروزه ماشین ظرفشویی با شستن ظرف های کثیف در زمان کوتاه، سبب صرفه جویی در زمان اشخاص می شود. ولی بعضی وقتها ظرف های شسته شده به وسیله ماشین ظرفشویی، به درستی تمیز نشده و یا لایه ای سفید رنگ بر روی می ماند و یا بعضی از آنها بعد از شست و شو مات می شوند. در این مقاله به دلایل و شیوه های پیشگیری از مات شدن و سفیدک زدن ظروف در ماشین ظرفشویی پرداخته ایم.
مافین اسفناج و پنیر یک غذای مدرن و مجلسی، همچنین سالم و مغذی برای ترغیب کودکان به خوردن سبزیجات است. این مافین از بافتی لطیف برخوردار است و طعم اسفناج در آن زیاد محسوس نمی‌‌باشد.
چای نوشیدنی معروف و محبوبی در سراسر دنیاست اما محبوبیت آن در ایرانی‌ها با همه دنیا فرق دارد تا جایی که ما ایرانی ها حتی در هوای گرم تابستان باز هم چای می نوشیم و در تمامی محافل جشن ها و مهمانی ها از مهمانان با چای پذیرایی می کنیم.
روش پخت دمی کباب را اگر نمی دانید کافی نگاهی به این گزارش بیندازید.