گزارش و گفتگوی اختصاصی

مغازه های آجیل فروشی و هنداونه فروشی پر شده است از ملتی که برای شب یلدا تدارک می بینند، به نظر شما شب یلدای کارگر جدول نشین و خانواده اش چگونه به صبح خواهد رسید ؟؟

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با پرسون:

کاهش وابستگی بودجه به نفت؛ از حرف تا عمل

اصلاح ساختار بودجه هنوز جای کار دارد و یک موضوع زمان‌بر است. بحث کاهش وابستگی بودجه عمومی کشور به نفت خام و میعانات گازی کاری نیست که یک شبه اتفاق بیفتد اما این دلیل نمی‌شود که با یک بیش برآورد در بودجه، کسری بودجه را نسبت به سال جاری بیش‌تر کنیم بلکه باید در کنار درآمدهای مالیاتی، درآمدهایی که قابل اتکا باشند را ایجاد کنیم تا بتوانیم مصارف بودجه عمومی را جبران کنیم.
کارگردان شیرازی در گفت‌وگو با پرسون مطرح کرد؛

دوگانه «تهرانی-شهرستانی»، نشانه نبود شناخت به پیچیدگی انسان معاصر

هنوز بسیاری از پایتخت‌نشینان با تحقیر دیگر قومیت‌ها را با لفظ «شهرستانی» خطاب می‌کنند و این از ضعف فرهنگی می‌آید. یکی از رسالت‌های هنر نشان دادن غنا و ارزش خرده‌فرهنگ‌هاست.
سپند امیر سلیمانی بازیگر سریال «بوتیمار» گفت: رعایت پروتکل ها به عقیده بنده شوخی است، نه تنها در شغل ما، بلکه در همه مشاغل همینطور است، سنجیدن تب هنگام ورود به یک اداره یا پاساژ که کفایت نمی کند، اگر ناقل بی علامت باشیم چه می شود؟
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی:

چرا لرستان را نادیده می گیرید

حجت السلام مبلغی نماینده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت:  لرستان هم جزئی از ایران است آقایان مسئول بداد جوانان بیکار و پروژه های نیمه تمام لرستان برسید. مردم لر از شما انتظار دارند .چرا لرستان را نادیده می گیرید.