کاریکاتور روز

عکس ها و فیلم ها و صداهای ماندگار و مستند ایران و جهان را در رسانه پرسون ببینید.

با وجود هشدارهای مکرر مسئولان بهداشتی و ستاد مقابله با کرونا درباره حضور مردم در بازار برای خرید شب یلدا، باز هم شاهد تشکیل صف‌های طولانی برای خرید آجیل شب یلدا بودیم. این موضوع سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
شهاب جعفرنژاد با انتشار طرحی در صفحه اینستاگرامی خود به مصادف شدن شب یلدا با روز پرستار اشاره کرد و زحمات این قشر زحمتکش را در دوران اوج کرونا گرامی داشت.
در روزهای سخت کرونایی و تلاش شبانه روزی پرستاران کشور در بیمارستان‌ها، مصادف شدن شب یلدا با روز پرستار سوژه انتشار کارتونی از علیرضا پاکدل در صفحه اینستاگرامش شد.
مدیرعامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان از وجود حباب متورم ۲۰ تا ۵۰ درصدی قیمت ماهی در بازار خبر داده است. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
مکانیزم پرداخت پول به برخی بازیکنان باشگاه‌های کشور به صورت رسمی و غیر رسمی و از طرق مختلف و بدون شفافیت، سوژه کارتون امروز محمدرضا میرشاه‌ولد در خبرورزشی شده است.
«طراحان و حامیان» ترور همان‌هایی هستند که اول «تحریم» می‌کنند و سپس با کراوات پای میز «مذاکره» آمده و همزمان در خیابان با اسلحه آدم می‌کشند.

منبع: تسنیم
ظاهراً‌ هنوز اخبار گرانی‌ها به گوش مسئولان نرسیده و روز موعود نیامده تا مسئولان دولت که کاری از دست‌شان برمی‌آید از وضعیت سخت مردم با خبر شوند. تجربه گذشته نشان می‌دهد حتی اگر خبرها به گوش آقایان برسد هم نباید خیلی دلخوش بود به برخورد با گرانی‌ها، چراکه تا الان هر بار قیمتی در بازار رشد چشم گیر داشته فقط مسئولان در مصاحبه‌ها از برخورد با گران فروشی سخن گفته و وعده کاهش قیمت‌ها را داده‌اند ولی در عمل تمام این وعده‌ها پوچ از آب درآمد!
مدیر اجرایی یونیسف: نقش ریاض در قبال کودکان یمنی «انسانی!» است.
هشدار چندباره وزارت بهداشت نسبت به روند نزولی استفاده از ماسک و افزایش روند موارد ابتلا و بستری روزانه در اغلب استان‌های کشور سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.