کاریکاتور روز

عکس ها و فیلم ها و صداهای ماندگار و مستند ایران و جهان را در رسانه پرسون ببینید.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد که در ایام تعطیلات نوروز بیش از ۱۵ هزار نفر که مبتلا به ویروس کرونا بوده و از بیماری خود آگاهی داشتند، سفر کرده‌اند و حالا ویروس جهش یافته کرونا انگلیسی تقریبا در تمام کشور گردش پیدا کرده است. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
امسال برای اولین بار در نیروی انتظامی از پهپادها برای کنترل محورهای مواصلاتی در سطح کشور استفاده شد و در ایام نوروز بیش از ۱۰۰ خودرو با استفاده از پهپادها اعمال قانون شدند. مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.
پایان مهلت ۷۲ ساعته برای خروج مسافران از تهران و جریمه ۵۰۰هزار تومانیِ متخلفان نیز نتوانسته برخی از مردم را برای خروج از این شهر متقاعد کند. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
وزیر اقتصاد گفته که شیوع بیماری کرونا موضوع فرار مالیاتی پزشکان را به حاشیه برد... موضوعی که سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرگزاری خبرآنلاین شد.

محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامش با انتقاد از مدیریت شهری نوشت: یکسال گذشت، نه کرونا را شکست دادیم، نه واکسیناسیون انجام شد. اما مهم اینجاست که هیچ مدیر و هیچ شعاری تغییر نکرد. پس زنده باد شعار "کرونا را شکست می دهیم".
با افزایش سفرهای نوروزی و افزایش تعداد بیماران کرونایی، تا کنون وضعیت ۶۸ شهر کشور قرمز و نارنجی اعلام شده است. روند قرمز شدن شهرهای مختلف کشور سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
مسئولان بهداشتی استان گیلان با اشاره به گسترش کرونای انگلیسی و قرار گرفتن همه شهرستان‌های این استان در وضعیت زرد، هشدار دادند: هموطنان به گیلان سفر نکنند و کسانی که سفر کرده‌اند، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سریع‌تر گیلان را ترک کنند. این موضوع سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
حمید سحری با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامش به رقابت بوفون، کاسیاس و نویر برای کسب عنوان برترین دروازه‌بانان تاریخ فوتبال پرداخت.
حمید سحری با انتشار این کارتون در صفحه اینستاگرامش نوشت: رونالدو و نیمار به دنبال یافتن طلا خانه خود را ترک کردند، غافل از این که دو الماس بزرگ را از دست دادند.
استفاده از یونولیت‌های ضربه گیر درب خودروهای صفر سال‌ها پس از استفاده، سوژه کارتونی از علی رادمند در صفحه اینستاگرامش شد.

تعطیلی فعالیت‌های هنری و شرایط سخت هنرمندان در ایام شیوع بیماری کرونا، سوژه کارتونی از ریک مک کی در صفحه اینستاگرامش شد.
علیرضا پاکدل با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، نسبت به پایان دوران بیماری کرونا در جهان ابراز امیدواری کرد.
محمدرضا میرشاه ولد

تو صفِ مرغ برقراری جون دل؟

تشکیل صف‌های طولانی و شلوغ برای دریافت مرغ دولتی در دوران نگرانی برای اوج‌گیری دوباره کرونا و ویروس جهش‌یافته، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در اینستاگرامش شد.
انتشار تصاویری از دستگیری یکی از اوباش تهران که در پوشش لباس زنانه اقدام به خفت‌گیری از مردم اقدام می‌کرد، سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
افزایش تقاضا برای خرید بلیت سفرهای نوروزی در دوران سخت همه‌گیری ویروس جهش‌یافته کرونا و حرکت اتوبوس‌ها با بیش از ظرفیت مجاز که به پدیده "کف‌خوابی" در راهروی اتوبوس‌ها منجر شده، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

با اعلام شهرهای قرمز و محدودیت‌های تردد در سفرهای نوروزی، احتمال استفاده از راه‌های جدید و ترفندهای مختلف برای دور زدن قانون و رسیدن به این شهرها توسط برخی از مردم، قوت گرفته است. مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.
ترافیک سنگین این روزهای کلانشهرها به خصوص شهر تهران که به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ساکنان این شهرها در شب عید تبدیل شده، سوژه کارتونی از علی رادمند در صفحه اینستاگرامش شد.
براساس ابلاغیه دفتر صادرات گمرک، صادرات گوشت مرغ از ۲۰ اسفند ممنوع شده و این موضوع به گمرکات کشور ابلاغ شده است. مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.
انتشار تصاویری از صفحه ثبت نام پزشکان برای واکسن کرونا در سایت نظام پزشکی که نشان می‌داد پزشک علاوه بر خودش می تواند برای همسر، منشی، مسئول دفتر و حتی «سایر!» افرادی که علاقمند است برای تزریق واکسن ثبت نام کند، بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت... این موضوع سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

گرانی و افزایش هزینه‌های زندگی در دوران سخت کرونایی، شرایط دشواری برای معیشت مردم به وجود آورده... مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در شهرونگ به این موضوع پرداخت.
در خبرها آمده است: در طرح ضربتی پلیس مقدار زیادی ماده مخدر ماری جوانا که به عنوان سبزه عید فروخته می‌شد، کشف شد... موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
شهرونگ با انتشار کارتونی از فیروزه مظفری به انتظار برای رسیدن واکسن و توصیه به استفاده از دو ماسک برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا، پرداخت.