نشست‌ها

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود فیک اکانت های بی شمار (حساب‌های کاربری جعلی) و پاسخگو نبودن آنها در مقابل رفتارشان ضرورت قانومند شدن فضای مجازی و ضابطه مند شدن فیلترینگ مانند تمام نقاط دنیا ضروری است.
جانشین فرماندهی مرزبانی فراجا با اشاره به ایجاد امنیت در مرزبانی گفت: مبارزه جدی با قاچاق از اولویت‌های مرزبانی در سال جدید است.
پارلمان سوئد امروز چهارشنبه با پیوستن این کشور به ناتو موافقت کرد.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از جهش در صدور مجوزهای نهادهای مالی و شکست انحصار از 22 مهر 1400 تا 21 اسفندماه 1401 خبر داد و گفت: 30 میلیون نفر سود رسوبی خود را در سال جاری دریافت کردند.
هشتمین نشست تخصصی از سلسله نشست های اندیشه ورز با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون و با مشارکت اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل و برخی از مدیران ارشد بانک برگزار شد.
نشست علمی با موضوع “ماهیت پارادایم” روز یکشنبه ۲۵ دیماه سال جاری ساعت ۱۳:۰۰ در سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی: قم، بلوار ۱۵ خرداد، کوی شهید میثمی برگزار می شود.
مدیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) از برگزاری اجلاس بین‌المللی نخبگان منابر شیعه با حضور ۸۰۰ نفر از اساتید حوزه و دانشگاه، هنرمندان، خطبا و شعرا در مشهد مقدس در بهمن ماه خبر داد.