نشست‌ها

سخنگوی قوه قضاییه در مورد آخرین وضعیت پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه گفت: پرونده حقوقی به نام بانک سرمایه در محاکم تهران مطرح نبوده و آنچه مطرح بوده در مورد اشخاص حقیقی بوده است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: یکی از نکات کلی ما راجع به جداول کلی بودجه که براساس ماده ۱۸۲ قانون آیین نامه داخلی به ضمیمه باید ارسال می‌شد که ما این جداول کلی را نداشتیم ایراد اصل ۵۲ را نسبت به لایحه داشتیم.
فردا در قالب ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نشست تخصصی «انقلاب، جهاد و مقاومت و عزت بین‌المللی در دانشگاه تهران» در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در حوزه اقلیم کردستان عراق علیرغم همکاری‌هایی که وجود دارد در طول سالیان متمادی، متاسفانه از این حوزه جغرافیایی تهدیدات عینی متوجه امنیت ملی ایران و شهروندان ایرانی شده است.
دادستان‌های ما نباید از اقدامات هم صدایان با دشمن رد شوند

اتمام‌حجت رئیس قوه قضاییه با پیاده‌ نظام تروریست‌ها

رئیس قوه قضاییه گفت: کسانی پس از حادثه تروریستی کرمان با دشمن همصدایی کردند و در زمین دشمن بازی کردند؛ آنها در فضای مجازی و غیرمجازی اعمال مجرمانه مرتکب شدند و با دشمنان و آمریکایی‌ها و داعشی‌ها همسویی کردند؛ اینها افرادی هستند که دادستان‌های ما نباید از اقدامات آنها رد شوند و این اقدامات را نادیده بگیرند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت:ذشاهد جنایات هولناک و اقدام بزدلانه تروریستی در گلزار شهدای کرمان زادگاه و آرامگاه سردار شهید قاسم سلیمانی بودیم که متاسفانه در این اقدام شوم تروریستی ده‌ها تن از شهروندان عزیز ما و تعدادی از شهروندان از کشور افغانستان به شهادت رسیدند و مجروح شدند.
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه بار مالی زیادی با دارویار به داروخانه‌ها تحمیل شد، گفت: دولت بار مالی طرح دارویار را تامین کند.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به جامع‌الشمول بودن قانون هوای پاک اذعان کرد: با توجه به اینکه حق بهره‌مندی از هوای سالم، مطالبه به حق جامعه است و هر ساله سلامت جامعه به‌ لحاظ تشدید آلودگی هوا به مخاطره می‌افتد، ضرورت دارد که در این حوزه دادستان عمومی و انقلاب تهران به‌ عنوان مدعی‌العموم ورود اساسی داشته باشد
مدیران ارشد شرکت ملی گاز ایران صبح امروز طی بازدیدی از مرکز مانیتورینگ پیشرفته عملیات شبکه همراه اول، در نشستی با مدیران اپراتور اول تلفن همراه به بحث و تبادل‌نظر درباره زیرساخت و الزامات هوشمندسازی در صنایع مختلف از جمله صنعت انرژی پرداختند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: برای احتکار چهار هزار خودرو هایما و پژو پارس در پارکینگ ایران خودروی مشهد پرونده تخلف تشکیل شده است.
رئیس سازمان اموال تملیکی استان تهران گفت: تعداد ۳۵۶ دستگاه خودرو قاچاق در اختیار سازمان اموال تملیکی استان تهران قرار دارد که در آینده نزدیک ۱۰۵ دستگاه پس از تاییدیه استاندارد و محیط زیست به مزایده گذاشته می‌شود.