سایر

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار ورزشی ایران و جهان در حوزه های مختلف ورزشی را در سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

سومین خانه ورزش روستایی شهرستان چرداول استان ایلام در سال جاری، با امکاناتی از جمله میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، تور والیبال، توپ و دیگر اقلام ورزشی افتتاح شد و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.
دبیر هیات دو و میدانی خوزستان خبر داد:

تیم دو و میدانی خوزستان بر سکوی سوم لیگ کشور

پویا گفت: تیم دو و میدانی شهرداری گتوند به عنوان نماینده استان خوزستان با کسب ۴۰ امتیاز در مرحله نخست لیگ کشور در جایگاه سوم ایستاد تا دو و میدانی خوزستان نیز جایگاه خود را بیش از پیش پررنگ کند.
اعلام آمادگی دانشمند سرم شناس هندی که از تبار پارسیان است تنها یکی از ظرفیت‌های ایرانی تباران در دیگر نقاط جهان است. بیایید برای هموطنان کوچیده از وطن و مقیم در غربت ارزش بیشتری قائل باشیم، گاه به دیدن‌شان برویم و گاه به سرزمین مادری دعوتشان کنیم. بیایید با صله ارحام مهربان باشیم. صدایشان را بشنویم و ببخشیم تا بخشیده شویم.
نماینده مرند در مجلس با یادآوری تذکر خود به وزیر ورزش در مورد افزایش مصرف داروهای انرژی زای تقلبی در باشگاه های ورزشی، گفت: وزیر تاکید داشت که شبکه مافیایی بسیار پیچیده‌ای بیخ گوش وزارت بهداشت در حال فعالیت است و برای مقابله با آن از نیروی انتظامی، دادستانی و وزارت اطلاعات درخواست کمک کردیم.
برای خنک کردن دستگاه های دیجیتال؛

ابداع کوچکترین یخچال جهان

محققان کوچکترین یخچال جهان را ابداع کرده اند که در حوزه خنک کردن دستگاه های الکترونیکی دستاورد مهمی به حساب می آید.

بر اساس مطالعه تیروئید تهران که توسط مرکز تحقیقات غدد پژوهشکده علوم غدد درون ریز و متابولیسم طراحی شده و در حال اجرا است، شیوع و بروز بیماری‌های تیروئید و ارتباط تست‌های تیروئید با بیماری‌های قلبی-عروقی و عوامل خطر بوجود آورنده آن نظیر فشار خون بررسی می‌شود.

همزمان با یادواره شهدای ورزشکار استان همدان از 3 کتاب چاپی مربوط به شهدای ورزشکار که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تدوین شده، رونمایی شد.
با توجه به ورود جمعی از گردشگران غیر بومی به دره ویژدرون استان ایلام و بروز حادثه و فوت یکی از این گردشگران، تیم واکنش سریع و تیم کوهستان جمعیت هلال احمر به منطقه وارد شدند که سجاد دانش مسئول کارگروه سنگ‌نوردی هیات کوهنوردی استان در این عملیات حضور و نقش بسزایی داشت.