سایر

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار ورزشی ایران و جهان در حوزه های مختلف ورزشی را در سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

سرپرست انجمن ورزش در طبیعت اعلام کرد: طبق گزارشات واصله در پایان پویش ۴۰ روزه نذر ورزشی بیش از ۶۰۰ کیلومتر توسط ورزشکاران و طبیعت دوستان از ماسکهای پزشکی و زبالهای پلاستیکی  پاک ورزی گردید.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران گفت: ۲ برادر هاکی باز این استان به نام های نیما و مانی حیدری امروز سه شنبه به نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی سالنی مردان دعوت شدند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان به اتفاق هیئت همراه با سرهنگ سلگی فرماندهی محترم نیروی انتظامی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر اینکه علمی شدن ورزش در استان همدان پیگیری شود، گفت: به دنبال میزبانی از تیم‌های خارجی در استان همدان هستیم.
مدیرکل دفتر بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان گفت: بنده در مصاحبه خود با رادیو ورزش عنوان کردم که عدم رویارویی ورزشکاران ما با ورزشکاران رژیم صهیونیستی براساس خواست و اراده خود ورزشکاران و مردم است و دولت و حکومت در این زمینه دخالتی ندارد.
مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان با حضور معاون وزیر ورزش، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان، نماینده مردم نهاوند و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد و در این مراسم از زحمات مدیر پیشین اداره کل ورزش و جوانان همدان، آقای جهانشیر تقدیر و دکتر حمید سیفی بعنوان مدیر کل جدید معرفی شد.
مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

طرح‌های ورزشی با پیشرفت ۸۰ درصد در خوزستان به بهره‌برداری می رسند

سیدمومنی با بیان اینکه خوزستان یکی از قطب های اصلی ورزش در کشور به شمار می رود و رسیدگی به پروژه های این منطقه برای ما بسیار مهم است گفت: طرح‌های ورزشی دارای پیشرفت ۸۰ درصدی در خوزستان، تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند.
رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی آذربایجان‌شرقی:

کوزه‌کنان به قطب مسابقات اتومبیل‌رانی آذربایجان‌شرقی تبدیل می‌شود

رییس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برای افزایش امکانات موتورسواری و اتومبیل‌رانی در سطح استان تلاش می کنیم، گفت: در این راستا قرار است ساختمان هیات متشکل از بخش اداری و خوابگاه و نیز یک پیست در شهر کوزه‌کنان احداث شود.
مدیرکل تعاون فارس تاکید کرد:

ورزش کارگری در شناسنامه متولی ورزش دیده شود

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس با اشاره به فعالیت هیات ورزش کارگری استان در همه شهرستان ها، خواستار توجه ویژه متولی ورزش فارس در این باره شد.
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان مطرح کرد:

برای کمتر شدن مشکلات مالکان باشگاه‌ تلاش می‌کنیم

نصیری با اشاره به اینکه باشگاه‌داران مظلوم واقع شده‌اند گفت: قطعا دغدغه باشگاه‌داران جزو اولویت‌های ما است و تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا این مشکلات کمتر شوند.
پرسپولیسی‌ها همچنان امیدوار هستند کنفدراسیون فوتبال آسیا همان برخوردی که با تیم متمول قطری داشت را با قهرمان ایران هم داشته باشد.