توپ و تور

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار ورزشی ایران و جهان در حوزه های والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس و .. را در سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

سرمربی هراز آمل گفت: امسال لیگ بازیکن جوان زیادی داشت اما اکثر آن‌ها قبلا یا در تیم‌ ملی دیده شده بودند و یا در رده‌های پایه اما به اعتقادم محمد کاظم غفاری جزو پدیده‌ها بود.
امروز رقابت های لیگ برتر والیبال وارد مرحله حساسی می شود؛

جدال نفس گیر برای فینال

امروز از فینالیست های لیگ برتر والیبال ایران رونمایی می شود.
اخبار مربوط به ابتلای بازیکن ایرانی تیم والیبال بورسااسپور ترکیه صحت ندارد.
عضو تیم ملی تنیس روی میز در گفت و گو با پرسون؛

تعویق المپیک برایم مهم نبود/ مرحله اول لیگ برتر را با استرس سپری کردیم

عضو تیم ملی تنیس روی میز گفت: تعویق المپیک برایم مهم نبود اما امیدوارم دوستانم بتوانند در این رویداد مهم ورزشی شرکت کنند و عملکرد خوبی داشته باشند.
رئیس هیئت هندبال یزد استان یزد خبر داد:

برگزاری مسابقات بین المللی هندبال به نام 4 هزار شهید در یزد

رئیس هیئت هندبال یزد استان یزد با اشاره به برگزاری اولین تورنمنت چندجانبه بین المللی هندبال در یزد گفت: این تورنمنت بین المللی در راستای برگزاری دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزداز دوم تا هفتم اسفندماه در سالن ورزشی امام علی(ع) دانشگاه یزد برگزار می‌شود.
فینالیست های تنیس اوپن استرالیا هم مشخص شدند و حالا همه منتظر هستند تا قهرمانان دو بخش زنان و مردان را بشناسند. مدودف-جوکوویچ در فینال مردان و برادوی-اوزاکا در فینال زنان. قهرمانان قرار است صاحب جایزه هنگفتی شوند.

سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون گفت: امسال به دلیل شرایطی که کرونا به وجود آورد مسابقات خیلی فشرده برگزار شد و این شکل جدید جذابیت جالبی را به لیگ اضافه کرد.