توپ و تور

جدیدترین و پربیننده ترین اخبار ورزشی ایران و جهان در حوزه های والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس و .. را در سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

کارشناس والیبال گفت: به نظر من طبیعی است که یکسری نقدها پیرامون اسامی دعوت شده شکل بگیرد چون به هر جهت وقتی سرمربی کنار تیم نباشد این شکل از حواشی به وجود خواهد آمد.
سرپرست هیات هندبال خراسان شمالی گفت: نخستین کارگاه، دوره های آموزشی و ورزش هندبال ویژه ناشنوایان و کم شنوایان، با هدف تیم داری هندبال ناشنویان استان  برگزار می شود.
عضو تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: شانس‌مان برای گرفتن سهمیه کمرنگ شده است اما همان‌طور که گفتم با تمام قدرت جلو می‌رویم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.
رییس فدراسیون هندبال گفت: مسابقات قهرمانی مردان آسیا جزو رویدادهای مهم و بزرگ در قاره به شمار می رود که امیدوارم این میزبانی منشا خیر و پیشرفت برای هندبال ایران باشد.
کارشناس و مفسر بسکتبال ایران در گفت و گو با پرسون انتقاداتی را نسبت به این فصل از رقابت های لیگ برتر بسکتبال وارد کرد و در رابطه با مصاحبه اخیر طباطبایی در رابطه با فقیر بودن فدراسیون بسکتبال واکنش نشان داد.

گزارشگر بسکتبال بانوان در گفت و گو با پرسون؛

گزارشگری کار مهیجی برای من بود / این حرفه را با عشق انجام می دهم

شاید اگر چند سال پیش یک خانم رویدادی ورزشی را برای تلویزیون و یا رادیو گزارش می کرد خبری جدید به شمار می رفت اما اکنون خانم های گزارشگر یکی پس از دیگری کار خود را در رشته های مختلف آغاز کرده اند. موضوع گزارشگری خانم ها در ورزش اکنون جدی تر از هر زمان دیگری دنبال می شود.